Utred vaccinskandalen!

Utred vaccinskandalen! / Uppdateringar / Önskar God Jul med hopp om flera underskrifter! / Kommentarer


Gäst

#1

2013-12-18 06:16

Tack för ditt arbete Lennart! Det behövs! Jag sprider vidare en gång till på Facebook - folk är tyvärr inte så öppna/eller vill inte se.
God Jul & Gott Nytt År!
Kina Söderlund

Gäst

#2

2013-12-19 02:09

Jag har lidit sedan den 2 November 2009 Efter Dödssputan. Har fortfarande eksem å klåda i skov.
Aton

#3 Autoimmun sjukdom

2013-12-19 12:43

Löste idag 19 dec i SvD att man hittat det autoimmuna sambandet mellan vaccinet och narkolepsi. Innan har man inte vetat att autoimmunitet kan uppstå även mot specifika proteiner i hjärnan, i detta fall ett protein som är till för att hålla oss vakna.

Så tillämpat på vaccinepedemin är det inte sambandet till just narkolepsi som ska uppmärksamma utan till alla de autoimmuna sjukdomar som också aktiverats av sprutan, t.ex. ME/CFS


Gäst

#4

2013-12-19 13:10

Självklart. Delar vidare!

Gäst

#5

2013-12-21 13:45

Förebyggande åtgärder bör vara så pass beprövade att de inte drabbar våra barns och ungdomars nervsystem så drastiskt som det nu gjort - vi måste ställa oss frågan om det är värt att riskera så många individers hälsa med något som sägs vara förebyggande ...

Sussie Olofsson
neuropedagogen

#6 Re: Autoimmun sjukdom

2013-12-21 13:57

#3: Aton - Autoimmun sjukdom

Med största sannolikhet är det så att våra redan drabbade barn och ungdomar, de som har en läckande tarm (autoimmun sjukdom) pga. att de har svårigheter bryta ned proteinerna i mjölk- och mjölprodukter, kan vara en av de riskfrupper som bör vara aktsamma mot vaccinationer eftersom de redan "bor i en svag kropp". Vid läckande tarm är den vita substansen i hjärnan ofta negativt påverkad - något som talar för att vi bör vara extra försiktiga.

De gifter som finns i en del vacciner torde enbart bidra till än mer obalans i barnets biokemi redan negativt påverkade biokemi - något som påverkar barnets utveckling av fysiska och psykiska beteenden negativt.

Hos många av de barn och unga som påverkats negativt av vacciner ser vi bland annat hur obalansen i deras biokemi bidragit till att de har en påtaglig över- och underkänslighet för stimuli via de sinnen som de känner in sig själva och sin omvärld med vilket påverkar deras reaktioner vid stimuli avvikande - de får avvikande beteenden jämfört med andra barn/unga i samma ålder. En del av den obalans som uppstått går att påverka positivt genom anpassad kost/diet och kosttillskott.


Gäst

#7

2013-12-21 15:30

Man kan alltid diskutera olika rapporters trovärdighet, saklighet etc. men facto kvarstår att så länge myndigheter inte är villiga att öppna upp för en öppen transparent granskning, av en helt oberoende forskargrupp , så kan detta inte tolkas på något annat sätt än att det ligger brister som man känner till men som ingen vill bli avslöjad med.
Nedan finns ett antal länkar till personer som aktivt försökt granska vaccinets effekt utifrån sina begränsade möjligheter. Jag är själv matforskare och har sett hur svenska myndigheter så som Livesmedelsverket döljer studier om den processade mjölkens brister och biverkningar. SOM vägrar ge tydliga svar om raffinerat salt etc. Och nästan ingen forskning som jag tagit del av har varit oberoende, utan de utgår alltid från beställarens önskemål om resultat. T.ex. är det allmänt känt att slumpen kan avgöra ett resultat. Har man pengar kan man utföra tillräckligt många tester för att det slumpmässigt skall utfalla tillräckligt många resultat som påvisar det man själv önskar, och som sedan uppvisas för berörda myndigheter och får ett klartecken. Och det finns både läkemedelsföretag som utnyttjar detta i en del av sina studier. Liksom kemiföretaget Monsanto m.fl. Så min personliga syn på saken är att inget företag eller myndighet är att känna tilltro inför, så länge de inte öppet redovisar alla sina studier.
Redhawk

#8 Svar til #7

2013-12-30 01:24

Mycket bra skrivet. Dessverre förefaller det numera så att man vet att en viss produkt är skadligt.Man börjar pratar mycket om girighet, att pengar skulle vara drivkraften till den bedrägeri som mänskligheten utsättes för. Pengar kan vara ett medel att tysta en del som är inblandat men jag fruktar att en mycket värre agenda ligger bakom detta. De som styr oss in i detta har så mycket pengar att de inte kan göra av med detta på flera livstider, vad är då agendan?

Gäst

#9

2013-12-31 13:26

För att understödja kunskapen angående detta tema, rekommendera jag boken "Dissolving Illusions" från Suzanne Humphries , MD .ISBN 9781480216891. också www.dissolvingillusions.com

Gäst

#10

2013-12-31 19:07

Tack så mycket och Gott Nytt år på dig själv!

Jag återkommer med en kommentar senare.

Gäst

#11

2014-01-01 16:38

Att utreda vaccinationsskandalen är ett måste!