Utred vaccinskandalen!

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Utred vaccinskandalen!.


Gäst

#1

2013-11-27 23:28

klart att detta ska granskas.

Gäst

#2

2013-11-28 09:53

jag vågar inte ta någon vaccin alls längre, kommer aldrig göra det. så mycket mediciner som svenska äter, varför blir ju aldrig friska? tittas på alla dom äldre, dom äter ca 10 tabletter om dagen.. vi blir ju bara sjukare med åren. jag ger upp allt omkring vaccin och extra tillskott. penga kåta jävlar!

Gäst

#3

2013-11-28 10:29

Skriv under!!!
e

#4

2013-11-28 12:24

De trodde att de kunde 'lägga locket på', men detta är bara början. Mycket ovackert kommer att grävas fram ur denna härva.

Gäst

#5

2013-11-28 13:15

Det finns ingen nytta alls med något vaccin!
Boktips: Vaccination – En förälders dilemma
http://vaccin.me/2011/12/29/vaccination-en-foralders-dilemma/

Gäst

#6

2013-11-28 14:10

Min dotter Ida Andersson har fått svåra neurologiska skador av massvaccineringen 2009. Hypersomni, dystoni i ansiktet, muskelsvaghet i benen och svår lungsarkiodos. Sarkiodosen utbröt några timmar e vacc. Resten kom smygande 4 mån senare.
Ingen hjälp eller förståelse någon stans trots hela livet förstört! Ida var 25 år när hon blev sjuk. Med vänlig hälsning, Marita Andersson.

Gäst

#7

2013-11-28 16:30

Stäl ansvariga till svars för denna tragiska vaccinskandal, som ödelagt mångas liv framförallt ungdomars liv!!!

Gäst

#8

2013-11-28 18:15

Myndigheterna verkar stå under Mind Control - av varianten grupptänk + auktoritetstro patologi.

Gäst

#9

2013-11-28 19:59

Äntligen, detta borde gjorts för flera år sedan!
ingalill

#10

2013-11-28 22:53

Min son då 15 år fick svår epilepsi nattetid i sömn av vaccinet kort tid efter sprutan som så många andra även fått och detta är långt ifrån erkänt. Vi är många drabbade av olika biverkningar som förstört våra liv och ungdomars framtid och ansvariga ska naturligtvis ta ansvar för detta...Så jag hoppas granskningarna fortsätter för alla neurologiska skador vaccinet gett och ett stort mörkertal människors liv har ödelagts på ett tragiskt sätt.

Gäst

#11

2013-11-29 00:43

Skrämmande!
D

#12 Re: hej! Har ni gjort undersökning för narkolepsi? Att skaka under REM-sömn är ett kännetecken. Mvh,

2013-11-29 09:23


Gäst

#13 Re: Re: hej! Har ni gjort undersökning för narkolepsi? Att skaka under REM-sömn är ett kännetecken.

2013-11-30 21:06

#12: D - Re: hej! Har ni gjort undersökning för narkolepsi? Att skaka under REM-sömn är ett kännetecken. Mvh,

Hej! Nej det har vi inte gjort trots att jag påpekat att vissa saker känns igen fr Narkolepsin...Det har konstaterats Epilepsi...men klara likheter finns som jag konstaterat själv då jag såg ett program om en Tjej med Narkolepsi,men nu är detta säkert oxå Epilepsi...kraftiga medvetslösa anfall som kräver tillsyn/ sjukvård/uppsikt /kramplösande medicin måste ges snabbt och ambulansfärder är ett måste...Men intressant det du säger så det ska jag ta med mig inför nya utredningar och mer info om detta ska jag läsa på.....mvh..


Gäst

#14

2013-12-01 10:17

Att med berått mod, dvs trots att man vet och blir varnade för vaccinets Pandemrix innehåll, ändå gå ut och uppmana svenska folket att vaccinera sig är att jämföra med vållande till kroppsskada/sjukdom och i en del fall vållande till annans död. Ingen vet egentligen hur många dödsfall vaccinet orsakade i form av spontanaborter och fosterskador. Man inte bara uppmanade svenska folket att frivilligt förgifta sig utan man t o m hotade/skrämde och beskyllde dem för att vara osolidariska och smittospridare om de inte vaccinerade sig. Enligt min åsikt borde de ansvariga åtalas och straffas för detta och de drabbade SKALL obs. SKALL erhålla kompensation för sitt lidande.

Gäst

#15

2013-12-01 11:53

Skandal är ett för milt uttryck!

Darknae

#16

2013-12-01 14:25

borde inte det slutgiltiga ansvaret ligga på den som tillät någon sticka en nål i sig eller sitt barn. varningarna kom ju innan rekommenderingen att vaccinera sig, trots det så gick så många dit frivilligt.

Gäst

#17

2013-12-01 22:57

Det handlar om att rädda våra barn.

Gäst

#18

2013-12-02 04:15

Visste dem vilka biverkningar som vaccinet kunde ge?

Gäst

#19

2013-12-02 08:54

Det fanns många och tydliga varningar om risken med Pandemrix, ändå framhärdade politikerna och lurade på folket en massvaccinering.
Många får lida för det resten av sitt liv, och Sveriges makthavare vägrar ta ansvar.
Skriv under!!
Lennart Mogren
Ansvarig för denna petition

#20 Utdrag ur svar på ett mejl angående petitionen

2013-12-02 10:18

Jag kan bidra med en länk till en polsk TV-intervju med den polska hälsoministern, Eva Kopacz. Här försvarar hon sin kritiska hållning till läkemedelsbolagets försök att prångla ut en otestad produkt och samtidigt avtala bort ansvar för eventuella biverkningar. Hon är hårt ansatt men står pall. Polen vägrade utsätta sin befolkning för de risker hälsoministern såg. Hon säger också att regeringen måste ta ansvar för de risker som regeringen beslutar att utsätta sin befolkning för. Beundransvärt!
http://youtu.be/LpbizV10uoU

I stället för skandal i Sverige kan vi ta till starkare ord. För mig är det viktigaste att vi kraftsamlar som medborgare i Sverige och kräver utredning av hur Läkemedelsverket har agerat och sen får vi utkräva ansvar.

Sprid information om uppropet!

Gäst

#21

2013-12-02 12:32

Jag tycker att detta är bedrövligt! Hur kan dom göra så här emot folket när dom har vetat om biverkningarna innan vaccineringen startade? Vi ska väl kunna lita på dom som ska "hjälpa" oss. Men istället blir man lurad av dom som vet och dom väljer ändå att spruta in giftet i så många människor visserligen var det frivilligt att ta vaccinet men om dom hade talat om att det är på egen risk för man får kraftiga biverkningar som är obotligaså tror jag inte att så många hade valt att vaccinera sig. Detta säger ju en hel del om vad besluten "dom som bestämmer" tar och att dom bryr sig inte det minsta om oss människor! Hur ska vi kunna lita på alla andra beslut som dom tar och hur är det med alla andra vaccinationer? Vad finns det mer för hemligheter dom väljer att undanhålla? Frågan är om dom själva vaccinerade sig dom som visste om alla risker och varningar om detta vaccin. Detta är skamligt tycker jag!

Gäst

#22

2013-12-02 13:07

Bra initiativ, stoppa förgiftningen och fördummningen av våra barn, vår framtid!
Lennart Mogren
Ansvarig för denna petition

#23 Re:

2013-12-02 13:31

#16: Darknae -

Visst kan man tänka så. Det är inget lätt val för en enskild, i synnerhet om man har barn att tänka på.

Men vi som bor i Sverige har valt representanter för oss som i sin tur anställt personal att verka för vårt bästa. Om våra representanter och deras anställda sviker sin uppgift och skadar oss anser jag att är vårt gemensamma ansvar att handla för att försvara oss.


Gäst

#24

2013-12-03 09:10

Känner man någon som drabbats av detta, så känns det än viktigare. -Det gör ont i min kropp när jag tänker på detta ;(

Gäst

#25

2013-12-03 11:19

Det var så många barn och unga som drabbades av vaccinet och därför behöver Pandemrix- vaccineringen i Sverige utredas.
Sjukdomssymtomen hos de drabbade är svåra och livsvariga!