Mot sprutlagning av asfalt
Kontakta namninsamlingens skapare
och har man inte båge själv förstår man inte!
Bara köra saktare enl dom flesta
men man kan köra omkull i 30 km/h o mindre när det ligger fraktioner 0,4 på en asfaltsväg!
Är det ett skolprojekt?
Sprutlagning spräckte min topp och skrapade ljuddämpare och min fot!
Cykeln hade fått en liten törn i främre kröken med resultat att motorn rört sig och toppen spruckit.
sprang hem med hojen och tog bilen till jobbet.
Försäkringsbolaget pyntade ny topp men självrisken och den halvtimmens "lönebortfall" fick jag betala själv för "Trafikverket" hade ju satt upp skyltar! (De kom upp två dagar EFTER "sprutblästringen"!)
Re:
Onödigt att försöka göra partipolitik av detta. Tror du isåfall att Miljöpartiet har tänkt satsa stort på våra vägar?
Re: Re:
MIljöpartiet har absolut noll koll på vad trafik är eller varför. De är ett utopistiskt parti med flera altrernativa visioner om en framtid, som inte nödvändigtvis behöver ha nån grund i verkligheten.
Deras väljare åker inte bil alls utan klarar sig med tunnelbana och buss. De förstår sig inte på ett samhälles infrastruktur eller det faktum att inte bara olja är en ändlig resurs. Ekonomi t.ex utan biltrafik fungerar inte. Varor tillverkas av råvaror och säljs i butiker och fraktas hem och sen till skroten. De köps för pengar som tjänas in på jobb som kräver resor och hur många "onödiga" bilresor är vi uppe i redan då?
sett bilar som totalt tappat kontrollen på sitt fordon redan vid låga hastigheter då de bromsat för vilt och andra faror.
sen slarvas det oehört med skyltningen av att denna metod används.och tas bort aldeles för tidigt om det skyltats.
tänker inte gå in på kemiska och fysiska data men att blanda vattenbaserad produkt på oljebaserad. där ytan utsätts för kraftigt slitage och alla väderformer. är ju bara ofattbart att det godkändes i första läget..
| This discussion has been closed. |