Stäng gränserna nu-Fördela flyktingar med ansvar!


Gäst

#101

2015-10-08 19:21

Jag skrev under denna petition därför att jag känner stor oro inför vad denna i det närmaste sanslösa invandrings och integrationspolitik kan få för följder för vårt tidigare så fantastiska land. Vi har sett exempel på en vidrig kvinnosyn med hedersmord, könsstympningar, påtvingade oskuldskontroller överrepresentation när det gäller kriminella gäng och gruppvåldtäckter mot "svennetjejer" mm mm. En bekant till mig såg häromdagen horder av araber välla ut ur Malmö Centralstation, och näst intill trampa ner de få poliser som försökte upprätthålla ordningen där. Inga uttröttade barn och kvinnor, utan 25-40- åriga män med grym otäck uppsyn, till synes helt respektlösa!
Vi har ju facit i handen. Vi klarar inte på långa vägar av att integrera de invandrare vi har nu.* Vi har inte bostäder till våra yngre generationer. *Fattigpensionärerna blir ännu fattigare nästa år. *Tåg och bussavgångarna blir allt glesare. *Hörde på radion idag att kommunerna kommer att behöva höja skatten med ca 2 kronor pga den påtvingade massinvandringen. Detta tok måste få ett slut!

Gäst

#102

2015-10-09 13:09

Den svenska välfärden bygger på att tillräckligt stor del av befolkningen kan bidra till BNP och betala skatt. Om man släpper in tillräckligt många improduktiva människor kommer inte en tillräckligt stor kvot av Sveriges befolkning bidra för att upprätthålla någon slags dräglig nivå på sjukvård, skola och infrastruktur. Tyvärr bygger all välfärd på att man balanserar kvoten mellan produktiva och improduktiva. Det är bara ren matematik.
luve

#103 skriv under SD namninsamling mot invandring också !

2015-10-24 20:00


Gäst

#104

2015-11-05 18:02

Jag är övertygad om att jobb och välfärd hotas av massinvandringen jag ser hur pensionerna minskar för varje år trots löpande löneförhöjning våldtäkterna ökar itakt med invandringen hoppas innerligt att Jimmy Åkeson blir statsminister senast 2018.

Gäst

#105

2015-11-15 21:26

Det är dags att Sverige lägger sin fokus helt på det svenska folket och inte på invandrarna.

Gäst

#106

2015-11-16 08:38

Varför kommer det bara ensamkommande Skäggbarn,,,,var är kvinnor och barn. Vad har dom för agenda i Sverige??? Det kan man ju fundera på.

Gäst

#107

2015-11-20 05:16

Det är totalt oansvarigt av regeringen att ha dessa öppna gränser och inte ha kontroll alls över läget. Sverige kan inte ta detta tunga ansvar. Vi skattebetalare har inte valt detta. Vi ska hjälpa men detta är att sänka Sverige och motsättningar har redan börjat visa sig. Integrationen är misslyckad sen förut och kommer troligen att bli katastrofal nu.
Björnen

#108 Re:

2015-12-10 18:42

#107: -  

 håller med dig integrationen har inte fungerat förut ta Rosengård som exempel arbetslösheten ligger runt 95 procen man får ofta höra att invandrarna är lönsamma efter 7år men enligt cdb arbetar endast 50 procent och det betyder inte att dem 50 procenten jobbar heltid det räknas även om dem bara jobbar en timme i veckan. Vi matas med lögner i media bland annat sa dem på en nyhetssändning kunskaps regn över sverige man skulle kunna tro att många är Högskoleuttbildade men enligt cdb är tre procent av syrierna Högskoleuttbildade jag rekommenderar avpixlat för seriösa nyheter


Gäst

#109

2016-11-17 07:05

Svenska regeringen har ingen kontroll på det mesta nu de bara gissar och har Inga riktiga åtgärder för Sverige,detta liknar G Persson att sänka Sverige förstöra många miljarder,det är sjuka beteende som de har,ingen verklighet med fakta och visdom detta saknas.
P E

#110 Namninsamling

2017-04-14 13:33

Campaign for Freedom of speech: Don’t ban the Nordic Resistance Movement:

http://ow.ly/gfwo30aRhYj

Skriv på och sprid! Stå upp för yttrandefriheten!

Stor-busen

#111 nä nu tror jag att det kokta fläsket är stekt

2018-01-22 01:31

jag tycker nog att denna regering har gått för långt dom vill inte ge åss svenskar någon välfärd vi får inte kosta något men invandringen får kosta hur mycket som helst betänk er att det är vi skattebetalare som får stå för fiolerna som det heter det känner jag inte för jag vill att alla invandrare som går på alla våra ersättningar utvisas och att alla gränser stängs permanent och att vi i sverige återvänder till nationalstaten och den svenska kulturen som det var en gång det är ju på grund utav invandringen som vi etniska svenskar har dåliga pensioner och dåliga sjukersättningar och dåliga socialersättningar nu vill alliansen återinföra den bortre tidsgränsen i sjukförsäkringen och sverigedemokraterna stödjer alliansen vilja att återinrätta den .men det går bra att ge alla invandrare bra ersättningar och förmåner medans vi svenskar å sidosätts det är ju det svenska folket som ska gå före inte invandrarna vi har ju en svensk fientlig regering och riksdag även SD som hellre sätter alla invandrare i det första rummet vi måste försöka med all kraft som finns att plocka i bort både alliansen och även dom rödgröna när det är gort för då kan vi ändra på denna vansinniga invandringspolitik som våran regering och riksdag har tagit sig för SD har jag inget förtroende för .