Sluta avliva katter med mina skattepengar!
Kontakta namninsamlingens skapare
Lägg pengarna på kastreringar stället. Friska katter har rätt att leva sina liv!
FY SKÄMS ATT ENS TÄNKA TANKEN.
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Omoget inlägg skrivet enbart i provocerande syfte.
Re:
Med tanke på denna kommentar unddrar man om inte skonumret är större än intelligenskvoten.
Reason for the removal: Omoget inlägg skrivet i provocerande syfte
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: Skrivet i provocerande syfte
Re:
TNR-kolonier verkar vara ett jättebra och humant alternativ, där katterna får leva. Bra jobbat!!
Alla är lika mycket värda!! Att döda en katt är som att döda sin närmast anhörig.
Re:
Nu skojar du väl? En katt kan vä för böveln inte vara lika mycket värld som en människa, och inget annat djur heller för den delen.
Lurvis var inte ens fem år när han mördades av polisen/länsstyrelsen/Solgläntans kattstall i Vallentuna.
Han sattes i bur sju dagar sen dödade de honom. Detta då de ansåg att han var aggressiv. Han var en utekatt som inte trivdes i bur. När jag berättade för en granne om vad de hade sagt om Lurvis blev grannen paff. Lurvis var en ovanligt snäll och fin katt.
Vid rånet skrek en av poliserna: VI SKA DÖDA ALLA DINA KATTER!
| This discussion has been closed. |
Re:
#1: -
Nej det ärinte rättvist dessa små söta liv har inte gjort något eller någon illa. Dom bara råkar ha hamnat hos oansvariga människor som inte har vett i skallen att ta hand om våra djur. Djuren och i detta fall katter är något som vi ska värna om. Det gäller alla djur. Människor är så fruktansvärt grymma.
Har själv katt och hon älskar jag mer än något annat.