Sluta avliva katter med mina skattepengar!
Kontakta namninsamlingens skapare
mycket om katter
civiliserat land, inte barbariskt - som Rumanien var !
stackars katter
Länsstyrelsen skall veta bättre!
Jag bli riktigt Förbannad.
Varför inte Adoptera bort Katterna efter att Vett har Kollat att allt står rätt till med Djuren.
Och detta gör dom för Våra Skattepengar oxå.
Men Ni Har Inte Frågat Oss Vad Vi Tycker.
Den på Länsstyrelsen som hittat på den där humbugen vet ingenting om brist på tillit, psykologi eller ett uns om otrygghet! :(
Re:
Länsstyrelsernas skyller det hela på Jordbruksverket. Man menar sig även ha stöd för sin uppfattning om hur skygga katter ska hanteras via en forskningsstudie från 1999 gjord av forskarna Turner och Kessler. Vi har varit i kontakt med båda dessa forskare plus några andra som är ledande inom området hemlösa katter. De svenska myndigheternas slutsatser stämmer inte med den som forskarna själva har dragit av sin egna studier.
Dessutom, så är människorna de sista att tillkomma jorden -och långt ifrån den mest intelligenta varelsen, för vi förstör vår omgivning: till exempel både luften som vi andas, vattnet som vi dricker, jorden som vi brukar, grödorna som vi äter och våra medlevande djur.
Skam! Sluta se oss själv som mer än andra och annat. Anpassa oss till naturen så som den är.
Katten valde inte att leva hos oss. Det var vi som valde den -och de allra flesta avlivas av ogynnsamhetsskäl. Skam och oansvar!
Det är mord.
Re: stackars katter
#1010: god natt - stackars katter
Jag håller med dig.Vem ska ta hand om alla katterna,och vem ska stå för kastreingen? Det är många gånger så att det bara är avlivning som gäller. Jag ger inte heller nånting för detta upprop.
| This discussion has been closed. |
Stoppa galenskapet!