Protest emot den farliga trådlösa strålningen i samhället idag!

Anna Sundström
Ansvarig för denna petition

#1

2013-01-25 15:53

Farlig utveckling detta med det trådlösa! Vi måste protestera emot det!!!
Strålflykting

#2

2013-01-26 10:21

Jag får migrän av att vara i närheten av mikrovågsalstrande apparater. Jag lever nu i exil på ett lågstrålande område och är utestängd från stora delar av samhället.
Anna Sundström
Ansvarig för denna petition

#3 Re: Hej "Strålflykting".

2013-01-26 14:35

#2: Strålflykting -

Usch vad ledsamt att höra! Du får gärna kontakta mig på min mejl: anna.sundstrom@live.se om du känner att du vill berätta mer för mig om detta!

 

Det är av vikt att få in från er som verkligen är tvungen att fly ifrån större städer o samhällen pga strålnings-eländet.

 

Hoppas du hör av dig!

Kram Anna!


Gäst

#4

2013-06-04 17:03

Vi dör en mycket långsam död, och de flesta fattar ingenting. Utom vi som dör lite snabbare.. Folk som börjar bli sjuka och dåliga har i stort sett samma symtom som vi som är mikrovågsskadade. Bara inte fullt så uttalade än. Det är hemskt att se. Allra helst med barnen som blir stressade, deprimerade, aggressiva, tappar närminnet och koncentrationsförmågan. Tappar sin energi och blir svarta under ögonen.

Gäst

#5

2013-06-12 10:14

just nu har vi ingen aning om vilka elektriska fält som finns runt omkring oss...Eller ?

Gäst

#6

2014-01-25 20:06

Det är våra politiker vi ska göra ansvariga för detta vansinne. Hörde föredrag av Telias informationschef Björn Berg i torsdags. Han kunde stolt presentera Telias utbyggnadsplaner för 2014 och 2015. Till nytta och glädje för alla. Jag kommenterade, att det faktiskt finns tusentals medborgare för vilka dessa planer innebär än minskat livsrum. Vart ska dom ta vägen? Han kände naturligtvis till problemet och tyckte frågan var bra men hänvisade till att Telia endast följer vad politikerna beslutar och Anna Karin Hatt är den som är ivrigast driver på. Landsbygden ska minsann ha samma täckning som tätorten. Det är dags att vi gör något drastiskt. Det är valår i år. Läge för en jättemanifestation till sommaren.

Gäst

#7

2014-01-25 20:27

Det är politikerna i regering och riksdag vi ska ställa till svars för detta vansinne. Hur vågar dom? Valår i år. Dags för en jättemanifestation till sommaren. Kom igen!!

Gäst

#8

2014-01-26 17:01

Det är politikerna i regering och riksdag vi ska ställa till svars. För Telia är det bara företagsekonomi och dessutom gör dom vad regeringen kräver. I regeringen är det fru Hatt som driver på att vi ska bestrålas fullt ut även på landsbygden. De vita fläckarna ska bort.
Marjo

#9

2014-10-21 20:21

Anna, Marjo igen... det GÅR inte att skriva under! en skylt visar "tack för att Du skrev udner..." men jag HAR inte kunnat srkiva under. de raderna att fylla i syns inte!!!! kolla med admin !!!!

Gäst

#10

2014-11-09 21:18

DET ÄR enormt Handikappande att lida av Kemikalie,Strålnings skada och ej tåla strålning därav.Jagkänner många som lider av strålningen etc och .. ej får den Möjlighet att ta del av Samhället.Dessa handikappade har olika individuella behov,& Rättighet som Handikappade.

Gäst

#11

2015-04-15 14:27

Jag skriver mer än gärna under denna petition eftersom jag själv är överkänslig mot trådlös strålning och vet hur otäckt det är. Det MÅSTE börjas ta hänsyn till oss strålningsöverkänsliga i detta high-tech-samhälle!

Gäst

#12

2015-04-16 05:35

Jag känner själv av framför allt den nya masten som står ca 900 meter från mitt hus. Jag har mycket sällan huvudvärk vart 3dje år Men nu har jag huvudvärk hela dagarna, men när jag åker hemifrån försvinner den. Har svårt att sova en hel natt och lider av tinnitus.Det värker dessutom i en tand men det går också över när jag förflyttar mig från hemmet. Ingen som undrar varför man kan ringa i en byggnad med 1.8 m tjocka väggar (över jord).

Gäst

#13

2015-05-27 20:14

Eftersom det knappt finns naturliga mikrovågor, högst 0,000 000 5 µW/m2 dagtid, kan biologiskt liv rimligen inte tåla att genomstrålas av flera miljarder fler fotoner per sekund. Mobilindustrin nyttjar samma frekvensområde, runt 2,5 GHz , som i mikrovågsugnar, vilket betyder att just dessa våglängder tränger in genom kroppen. Det är därför cancern ökat dramatiskt de senaste åren och att allt fler blir elöverkänsliga och neurologiskt skadade. Detta är folkmord i slow motion. Detta är den största miljöskandal någonsin och politikerna gör inget för att stoppa denna storskaliga och flera miljarder höga mikrovågsstrålning som strålar igenom oss dygnet runt

Gäst

#14

2015-07-16 21:26

För att det är angeläget och att mer och mer forskning tydligt visar att riskerna är för stora för att fortsätta att TVINGA på oss denna strålning!

Gäst

#15

2015-07-29 17:31

För att jag anser att strålning är hälsofarligt och att vi som lever nu är försökskaniner i en strålande värld som bara skapar ohälsa

Gäst

#16

2016-02-14 19:06

Det är Telias f..b.. skyldighet att se till att det finns ett väl fungerande fastnät! Det är ytterst ansvarslöst att bara bygga ut det trådlösa nätet.