Protest emot den farliga trådlösa strålningen i samhället idag!

Är DU EMOT den allt mer utökade trådlösa strålningen som vi tvingas på dygnets alla timmar, dag ut & dag in, vecka efter vecka, år efter år, non stop - ifrån dessa allehanda tekniska prylar vi omges av idag, allt ifrån mobilmaster, mobiler, datorer (wifi), surfplattor, mm. mm.  som vi medgorare får finna oss i att utstå pga. utbygnaden av master med strålning avsedda för dessa "tekniska prylar av godo", kan man ju undra???

Hur många av oss i detta land anser att det är bra att den trådlösa 'tekniken' breder ut sig allt mer och mer? Reagerar ingen på dom dolda farorna med detta som det innebär???!!! Har vi blivit så hjärntvättade, eller orkar bara ingen bry sig, utan litar blint på Telia när dom säger att strålningen ej är farlig?

Trådlös strålning som gör att vi blir sjuka utan att vi vet om det, om vi inte är pålästa och uppmärksamma!

Telia gör allt för att bygga ut sitt 4G-nät, och helst av allt vill dom ta bort den fasta linan (fast telefoni, adsl), då dom skyller på att det är för dyrt att underhålla, "lättare med trådlöst då", säger Telia!... :(

40% av mobilindustrins tunga beslutsfattare är själva oroliga för hälsoriskerna. Det är inte skäligt att placera 1000-tals sändare i vår närmiljö.
Man påtvingas en hög artificiell strålning, ingen som vill kan välja bort den!
Mobilindustrin bryter både mot mänskliga rättigheter och demokratin, men det är även ett brott mot miljölagarna, de är ju själva oroliga på grund av att de känner till riskerna. De vet alltså vad de gör mot oss!!!

Vill Du vara med och protestera mot detta vansinne - utbyggningen av detta skadliga trådlösa - SKRIV PÅ här under!

Så kan vi se om vi tex. kan få igång en cirkulerande protestlista till att börja med, för att sedan förhoppningsvis få i stånd en mer konkret manifestation tillsammas!!! ;-)

Nu har vi fått nog!!!! Kom igen allihopa !!!!!!!

Vänliga hälsningar: Anna Sundström.

(Läs gärna lite mer här i dessa länkar om farorna....)