Fyrverkeriuppror
Kontakta namninsamlingens skapare
Re: Fyrverkerier
#1350: Kristian - Fyrverkerier
Om det vore en dag under året...men det är ett par veckor före nyår, och ett par veckor efter...sen kommer påsk och valborg och alla separata firanden - sorry, du får öva på matematiken litet...
Re: Ni skoja....
Och var bor du, där det bara smäller en gång om året? Så jag kan flytta dit, tänkte jag...för här är det i alla fall inte...
Re: Re:
Så bra, vännen - då klagar du aldrig på något över huvud taget, alltså, för det enda som är värt att agera mot är krig och terrorism, om jag förstår dig rätt? Utgår från att du är med i Svenska Freds, Amnesty och liknande, och det är bra - så kan du förändra världen på ditt sätt.
Re: SVENSKAR
Se där - en till som också bara tycker att man skall agera om problemet är på nivån "krig" - du är också med i Svenska Freds och Amnesty, eller hur? Eller är det mycket snack och litet verkstad från dig?
Re: Du ock alla andra.
#438: Den lille Missantropen - Du ock alla andra.
...och du gör vad för att lösa de stora problemen? Eller väljer du att strunta i allt, eftersom det alltid finns något som är värre? Eller är du möjligen en smula irriterad på de stenar som ligger i vägen för just dig?
Dags att inse att Sverige inte kommer att bli eran älskade polisstat som alla ni som vill förbjuda allt tydligen vill.
Passar det inte så flytta! enklare än så är det inte!.
| This discussion has been closed. |