Stoppa Sveriges påskrift av avtal med FN 11/12

Stoppa Sveriges påskrift av avtal med FN 11/12 / Uppdateringar / Attention Sveriges Regering och riksdag. / Kommentarer


Gäst

#1

2018-12-07 04:03

Det bör även hållas tydliga redogörelser för vad varje punkt i avtalet innebär för Sverige och befolkningen. Vad får vi ut av alla pengar vi lägger ner på den här verksamheten? Inget förande bakom ljuset eller ideologisk känslosås. Det ska också hållas debatter och föras diskussioner på flera plan i olika media med representation från båda sidor för/mot, och inte med några, av Public Service utvalda, skådespelare som misrepresenterar mot-sidan, utan självständiga, pålästa individer; typ Katerina Janouch, Lars Bern, Jan Tullberg eller dylikt.

Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)

2018-12-09 19:57


Jag är också gäst

#3 Re:

2018-12-09 20:00

#1: -  

Ja jag håller med dig helt. Då hade vi haft demokrati på riktigt. Fast det har vi inte nu och vi har inte sett mycket av demokrati på länge.

 


Gäst

#4

2018-12-11 16:52

Har listan blivit överlämnad

Gäst

#5

2018-12-12 14:12

Bra jobbat kräv svar !

Gäst

#6

2018-12-12 14:58

Anders Karlsson Eskilstuna. vi klarar inte det här längre
Anders Karlsson

#7 stoppa nu innn det är helt försent

2018-12-12 15:02

det fungerar inte som politikerna tror = de lever för långt från förorten


Gäst

#8

2018-12-12 15:21

Sverige 

Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)

2018-12-12 16:11



Gäst

#10

2018-12-13 20:13

Ni håller själva på att drunkna i eran fascistiska hat-soppa. Ni utnyttjar just den demokrati ni påstår ej existerar. Om man lyfter blicken utanför sin egen lilla igengrodda ankdamm ser man att världen är inte svart el vit, vi är alla homo sapiens.
publicenemynoone

#11 Re:

2018-12-15 13:17

#10: -  

Det är just sånna människor som DU som gör att det här landet/samhället en dag kommer att gå under. VI som land/samhälle skall inte se utåt. vi ska se till våran egen fördel, göra så landet fungerar i första hand. SEN i efterhand ska vi se vad vi kan göra för att hjälpa andra. Jag tycker det är fel att dra ned andra i ett sjunkande skepp. speciellt när kapten inte vet hur man lagar läckor.

så åt helvete med ditt snack och öppna ögonen. kliv ur din lilla bubbla och sluta sitt hemma vid datorn och vägra se problemet. 

ett förslag är ju att du te.x börjar läsa tidningar och kollar på nyheter vad som händer i det här landet innan du yttrar dig om vad som är rätt och fel.

och nej jag är inte racist, facsist eller något i den stilen, jag värnar bara om vårt lands framtid och vill ha ett säkert sammhälle som fungerar. för så som du och många andra resonerar kommer absolut sluta i total katastrof. och vad säger ni då? ett simpelt ”förlåt” räcker inte när vi inte längre har något kvar. då har du din Demokrati du strävar efter, nämligen ingenting...

tack för mig.. 


Gäst

#12 Avtalet

2018-12-16 11:04

Om ni är intresserade av vad avtalet ni ville stoppa har för innehåll och syfte kan ni läsa om det här:
https://refugeesmigrants.un.org/migration-compact
Have a good day

#13 Re:

2018-12-17 18:29

#10: -  

Låt oss inte använda övertoner och överdrifter. Jag hör vad du säger och tycker ändå. I en demokrati bryter man åsikter med sakliga argument och resonerar och håller respektfull ton. Själv tycker jag vi bör ta hand om dom som redan är här. Det blir ett lugnare samhälle om det hinner återhämta sig. Mindre poltitariserat och Sverige vårt fina land kan hålla ihop. Min vän lugna ner dig så gör andra det också ska du se. Allt gott till dig i jul.