BommaDonken
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition BommaDonken.
Shibby |
#26 Re: Re: Re: Bög2016-04-21 15:00stackare... |
Shibby |
#27 Re: Fjanterier2016-04-21 15:14#24: Fundersam 20åring! - Fjanterier Att det jag menar i det jag skrivit om är att det är ett första steg i att göra mora säkrare och renare. Första steget, en bom. Andra steget kan vara att faktiskt försöka anordna något för folket. Det är något att jobba sig vidare till helt enkelt. |
Shibby |
#28 Re: Re: Re: Iq befriad2016-04-21 15:18jisses... vilka problem du verkar ha. Ta hand om dig nu <3 |
Miss angry |
#29 Re: Re: Re: Iq befriad2016-04-21 15:39Passa dig du, nästa gång kanske det är din tur. |
Gäst |
#302016-04-21 15:45Helt galet, vart har respekten tagit vägen. Jag tycker det är helt otroligt illa att man inte fått ordning och reda i det där eländet än. |
Greken |
#31 Re: Re: Re: Bög2016-04-21 19:38Det är synd om människor som dig. Svordommar har visat att användaren har en lägre intilligens nivå för att ni inte har lärt er nog med ord att använda när ni pratar/skriver. Så ja, det är ett fullt kapabelt sätt att mäta IQ på. |
Gäst |
#332016-04-22 07:14Jag störs själv av musiken, men jag skriver på för alla som störs på något sätt. Det är tråkigt att de förstör för de som sköter sig och vill ta ett nattmål. |
En som inte är feg aldrig slagits! |
#34 Re: Bög2016-04-22 07:28Att skrika eller skälla på någon skadar ingen. Inte ens en person med så tråkig uppväxt att han/hon måste slåss för att hävda sig. Att slå någon är bland det lägsta någon kan göra. Det är så fegt. Ni som slår någon som har en åsikt är hos allmänheten mycket mindre omtyckta en de som skriker. Ni är inte häftiga, inte coola, inte hårda. Utan bara någon som vi vill ha inlåst. Ja tyvärr, men det skulle vara skönt för de/oss som bara vill ha trevligt utan att förstöra för andra. Att skvallra/gola är nog inte så fegt när han riskerar att få stryk av fega människor som måste använda nävarna när efter som munnen inte fungerar hjälpligt. Ni som slår för att hävda er......väx upp! |
Gäst |
#352016-04-22 08:45Jag skrev på för att jag tycker att det är alldeles för många som är ute och stimmar på allmänna platser och eftersom det är så lättillgängligt med droger idag så känner man sig inte säker ute på kvällarna. Hur svårt kan det vara att sätta in några civilpoliser som åker runt området i Noret några gånger. Plocka in några körkort från dom som driftar runt i rondellen så blir det snart lugnt där iaf. |
Stefan |
#36 Re: Bög2016-04-22 09:14Det är ju tufft att slåss. Det gjorde jag med när jag var liten, sen växte jag upp och fyllde 4 år. Skaffa dig en hjärna & kamma dig, fjortis. |
Stefan |
#37 Re: Jösses....2016-04-22 09:17#10: Björn i Rättvik - Jösses.... Säger detsamma, en dag går dom på fel person. Då får dom stå för konsekvenserna också. |
Micke |
#38 Re: Fjanterier2016-04-22 09:25#24: Fundersam 20åring! - Fjanterier Om man har tagit bort allt för intresserade ungdomar, så är det faktiskt fritt för dessa ungdomar att försöka anordna något själva. Det är inte svårt. Tänk om alla intresserade hade lagt ner lika mkt tid till att försöka anordna något som att stå där på donkenparkeringen och svina istället, då kanske det hade funnits ett nytt "hela Mora surrar". Men nej, det finns inget i huvudet på dessa "fjortisar", det ska bara klagas på att det ej finns något att göra istället. Verkar vara svårt att använda hjärnan idag. |
Anonym |
#392016-04-22 13:02Jag har förståelse för er som tycker att det ska sättas bommar där. Men det finns en hel del som gör att det inte kommer funka. Vi som jobbar natt på McDonalds är över 18 år och dom flesta har körkort, så då parkerar vi alltså vår bil utanför restaurangen (oftast, då vi ibland får gömma bilarna eftersom att de blir förstörda). Då måste antingen varje person ha en nyckel till bommarna vilket aldrig kommer att bli av, eller så kommer arbetsledaren ha en nyckel. Om det har varit två stycken som jobbat i kassa/drive under natten och en i kök så kan inte bara arbetsledaren gå. Jag som medarbetare kan heller inte ta nyckeln, låsa upp bommen, parkera bilen nästan i vägen och sen gå in med nyckeln. Tycker absolut inte att det är okej det som händer på parkeringen under nätterna, jag har själv varit med om en del saker där. Men på något vis måste det gå att lösa utan bommar. För jag och förmodligen många andra vill ha ett stopp!! Så det är bra tanke bakom det hela och bra initiativ! Fortsätt kämpa säger jag bara! |
Gäst |
#40 Re: Bög2016-04-23 03:20Vilken patetisk looser du är |
Gäst |
#41 Re: Re: Bög2016-04-23 12:43#34: En som inte är feg aldrig slagits! - Re: Bög Duvet förr i tiden fanns inga lagar å regler. Vilka bestämde då ? |
Haha wat |
#42 Re: Re: Re: Re: Bög2016-04-23 12:45Vadå ordkunskap och iq hör väl inte ihop? |
Mike Tyson |
#43 Haha2016-04-23 12:49Ni som skriver hoppas ni slår mig. Ni är ju lika korkade som personen som slagits här. Ni uppmanar till våld. Så ni är inge bättre själva haha. Vänta du jag ska knocka dom . Typ så ni menar. Slå mig så ska du döööööö . Hahahah |
Galenskap |
#45 Re: Bög2016-04-24 08:28Nu är de väll dags att hålla käften och tänka innan du skriver lilla skit! Gola gör man när två/flera stycken gör ett brott och ena person säger att personerna har varit med till polisen för att klara sig själv osv. Man golar inte om man anmäler ett brott eller är vittne till ett brott de är väll dags för allla skitungar i mora att lära sig detta nu när dom tror att dom e "gangsters" för att dom glott på Johan falk. Det samma gäller gruppen "TFN" Thimen, fräs, nugos som de står för. Som springer runt å tror dom är gangsters å misshandlar folk. Ett samhälls problem som folk borde prata mer om och agera mot! |
Gäst |
#462016-04-25 08:34Jag vågar inte tanka på Preem, ej heller besöka McDonalds efter 20, på vintern åker jag aldrig dit efter att det blivit mörkt. Polisen är ju ett skämt, de vet ju om det här problemet, men bryr sig inte. Vad är det för föräldrar, som låter sina ungar hålla på så här, de är medskyldiga då jag tror att många får sina pengar därifrån. |
Gäst |
#48 Re: Re: Bög2016-05-05 08:29Vafan snackar du om? Gola = snacka. De behöver inte ens vara till polisen. Gola e när du berättat nånting för någon som absolut inte får komma ut. |
cp |
#49 Re: Re: Iq befriad2016-05-05 08:31Varför sa dom åt dig att gå? Jo för du stog å va uppkäftig din lilla fitta. Stå inte å kalla folk saker å tro att de inte får konsekvenser. Idiot |
Shibby |
#50 Re: Re: Re: Iq befriad2016-05-05 15:09 Jag stod inte alls och va uppkäftig. Allt tjaffs kom upp efter att jag ramlade då jag va påväg bort på grund av att folk började håna mig för det. Du tycker ändå det är rätt att bruka våld på det viset? Om du inte har något vettigt svar så kommer jag inte lägga ner mer tid på dig. -Ip loggad |
|
Bevara Eftersnack – en unik röst i det svenskspråkiga medielandskapet i Finland.
Nej tack till skolplikt från tre års ålder!
Rädda Gröndalsskolan från rivning!
För Stefan Carlens som chef
Sollefteå Sjukhus ska vara kvar
Protest mot felaktiga nätverksavgifter!!
Vi kräver att alla mejeri och köttprodukter bovaermärks!
Föräldraupproret för nikotinfria barn
Skärp er SF bio. Bojkotta Spermageddon.
Rädda Vargen-Stoppa vargslakten!
Protest mot stängning av vårdcentralen
Rädda liv, hjälp ALS-sjuka att få använda nytt läkemedel.
Finns det något du skulle vilja förändra?
Är man tyst får man inte till någon förändring. Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma? Bilda opinion genom att starta en namninsamling.
Starta en egen namninsamlingAndra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Stoppa Willys från att ta bort snuskylarna!
15630 Skapad: 2025-07-07
LÅT GHOLAM STANNA!
1854 Skapad: 2025-07-06
Stoppa nedläggning av Bosgårdsskolan och Fässbergsskolans mellanstadium, Mölndal
841 Skapad: 2025-07-01
Stoppa förslaget om obligatorisk förskola från tre års ålder - värna om valfriheten!
7256 Skapad: 2025-05-07
Återuppta busslinjen på Sträntevägen! Rörum-Östra Vemmerlöv- Simrishamn
98 Skapad: 2025-07-08
Prioritera GC-vägen längs bygdeväg 30 i Lemland – skriv under för trafiksäkerhet och miljö!
316 Skapad: 2025-06-22
Upprop för att ”Rädda Riksväg 62 i norra Klarälvdalen”
694 Skapad: 2025-06-18
NEJ till vindkraft i Gunnarskog & Mangskog
120 Skapad: 2025-06-25
Rädda Attendo hemtjänst i Säffle
398 Skapad: 2025-07-02
Dumpen Kräver lagändring för skydd av våra barn
85280 Skapad: 2022-02-13
Låt oss vara tillsammans vid vårt barns födelse.
84 Skapad: 2025-07-06
Upprop för att stoppa nedläggningen av Ransbysågen.
396 Skapad: 2025-06-24
Stoppa AR förbud och stoppa blyförbud
857 Skapad: 2025-04-30
Stoppa kommunens planer att återta arrenderad mark på Skarholmen
1615 Skapad: 2025-05-22
📝 Rörelsefrihet för alla – inte bara för vissa
165 Skapad: 2024-05-22
Namninsamling för Cykelväg mellan Algutsrum och ICA Almérs
57 Skapad: 2025-07-06
Bygg en discgolfbana i Säffle – för en aktiv, inkluderande och levande kommun!
89 Skapad: 2025-06-13
Bevara mellanstadiet på Aspås skola – för våra barns framtid
165 Skapad: 2025-06-22
Namninsamling för att stoppa vindkraft på Annsjöberget och Långsberget
582 Skapad: 2025-05-23
Stoppa moske´byggen i Sverige
2519 Skapad: 2023-09-16