64.7% = Fattigdom sjukersättning går inte att leva på.
Kontakta namninsamlingens skapare
Jag är långtidssjuk och skriver på för bättre förhållanden för oss sjuka.
Är drabbad av detta själv, tyvärr! Måste bli förändring snarast!
Säg nej till det pågående folkutbytet! Säg nej till folkförrädarnas förräderi!
Säg nej till det pågående folkutbytet! Säg nej till folkförrädarnas förräderi!
https://www.nordfront.se/motstandsrorelsen/motstand-media

Jag har haft sjukersättning i flera år. Den är lika stor (liten) som i början. Min familj o jag kan inte leva på dessa pengar och därför hamnade vi i skulder. Det kostar faktiskt att vara sjuk men ingen vettig människa väljer att vara sjuk. Och med två vuxna söner som bor hemma pga arbetslöshet är det allt annat än lätt. Jag vänder mig till regeringen och ber er att se över detta.
Mina pengar räcker inte till! De ska räcka till medicin, tanvård, vård, träning, och allt som man för övrigt behöver! Det blir då inget för att få nån livskvalité , mer än nån promenad! 1år kvar till riktig pension. Då får jag förhoppningsvis, lite mer! Till saken hör också att sjukdomen är stresspåverkand och i mitt fall stressutlösande, pga arbetet! Låt det bli så att andra sjuka, kan leva på sin lön, och se till att alla som inte sköter sitt, de är utsedda för får leva på ca 11000 kr i månaden! Tack för att jag lever! Och hittade detta forum att skriva på! A-K
Det måste följa löneutvecklingen!
Hur är det möjligt att överleva!?
Tror du jag valt att leva med reumatism?
Tror du jag valt leva med Sjögren syndrom?
Tror du jag valt leva med fibromyalgi ?
Tror du jag vet lev med Add??
Detta är inte klokt! Orimligt och bör vara olagligt!
Vill kunna hjälpa till att försörja min barn och erhålla till räkning. Inte bara maken som ska bära ansvar på att jag får lite aktiverastöd för arbetsprövning ansökt om 50 aktivetesersätning . Och hoppas att det läkareintyget blir bara 5 läkare som skriver det. (Byt vc 1 vecka efter det besök på gammal vc
| This discussion has been closed. |