STOPPA NEDRUSTNINGEN I VÅRDEN I VÄSTERNORRLAND OCH SVERIGE

STOPPA NEDRUSTNINGEN I VÅRDEN I VÄSTERNORRLAND OCH SVERIGE / Uppdateringar / STOPPA NEDRUSTNINGEN I VÅRDEN I SVERIGE VÄSTERNORRLAND / Kommentarer


Gäst

#1

2016-02-09 00:26

Vi behöver Sollefteå akutsjukhus.Hur ska vi hinna till Sundsvall dit jag har 17 mil om något händer?
Andreas Menzel
Ansvarig för denna petition

#2 Re:

2016-02-09 04:11

#1: -  

 God morgon käre medborgare!

Detta har jag och tusentals andra försökt att förklara för Landstingsledningen i Västernorröland i åratal, men utan resultat. Men ge inte upp.Skriv på och dela detat upprop så mycket du bara kan

William Danielsson

#3

2016-08-04 18:55

Jag har skrivit under att sjukhuset måste vara kvar! Jag har en sjukhuströja! Jag finns på Facebook med sjukhuströjan i facebookgruppen Sollefteå framtidens akutsjukhus


Gäst

#4

2016-09-04 09:23

Jag förstår inte hur man ens kan tänka tanken att lägga ner sollefteå sjukhus. Vi behöver ett fungerande sjukhus och det har vi all rätt att ha. Vi betalar väl skatt vi med. Och Sundsvalls sjukhus har väl inte hur mycket kapacitet dom med. Nä nu får det fasiken vara nog med dumheter i det här länet.
Andreas Menzel

#5 Re:

2016-09-15 20:05

#1: -  

 Detta problem har påtalats många gånger, men Landstinget bryr sig inte pm våra farhågor och argumen, vilet är ytterst allvarligt och frustrerande

Andreas Menzel

#6 Re:

2016-09-15 20:07

#3: William Danielsson -  

 Bra . Dela kopiera länk och dela bland alla du känner och vet att de stöder frågan