REGERINGEN SKA AVGÅ OCH NYVAL UTLYSAS

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition REGERINGEN SKA AVGÅ OCH NYVAL UTLYSAS.


Gäst

#1

2015-09-11 20:52

Vansinnig invandringspolitik som verkligen skrämmer mig. Nyval önskas inom kort

Gäst

#2

2015-09-12 09:58

nyval tack
Redaktören

#3 Re:

2015-09-12 12:33

#1: -  

 För allas säkerhet i landet är vi helt enkelt tvungna att försöka stoppa vansinnet regeringen står för med ökad invandring medan folket svälter på grund av utebliven välfärd som idag går till Migrationsverket utan tvekan.


Gäst

#4

2015-09-12 20:41

Skriver under för Sveriges bästa!

Gäst

#5

2015-09-12 20:44

Håller helt med om inlägget. Nu sällar sig ekonomen Jan Tullberg, tidigare forskare vid Handelshögskolan i Stockholm och docent i ekonomi, till skaran av ekonomer som gjort försök att beräkna invandringens kostnader. I den nyutgivna boken ”Låsningen – en analys av svensk invandringspolitik” uppskattar Tullberg att nettokostnaden för invandringen under 2013 uppgick till 250 miljarder kronor, vilket är ungefär 7 procent av Sveriges BNP.

## Sveriges ekonomi kan bli som Greklands, om denna dyra Invandring fortsätter. Invandringen kostar c:a 300 Miljarder per år, dessa pengar kan användas till nyttigare saker. Stäng Sveriges gränser # Omedelbart # Så kan vi kanske rädda vår usla ekonomi. Skicka oxå ut alla som inte har rätt att vara här. Röntga alla Invandrar barn som säger ett de är under 18 år, skicka hem de som är över 18 år omedelbart. Det handlar om pengar som skulle kunna användas till höjda löner för sjuksköterskor, höjda lärarlöner, höjda pensioner, borttagande av straffskatt för våra äldre, fler och snabbare operationer, ett militärt försvar som kan försvara folket och landet, återinförd värnplikt och mycket mycket annat. Vi skulle kunna få en fantastiskt god välfärd om pengarna användes till annat än massasylinvandringen.” Kan ej förstå att vår idiotiska Regering har lånat ut 3 Miljarder till Grekland.

Dessutom nyligen lånade ut 1 miljard till Ukraina. Pengar vi alldrig kommer att få tillbaka. Samt höjde det årliga bidraget till Palestina och Hamas till 1,5 miljard/år. Det finns pengar, men inte till fattiga Svenskar.

En tysk pensionär betalar 17 procent mindre i skatt än löntagare.

Doktorn kostar inget och inte heller medicinen. Glasen i glasögon är gratis men man får betala bågen själv. I Tyskland tycker man tydligen att ögonen hör till kroppen. Vanliga tandlagningar är gratis, dock ej kronor eller bryggor.

Tyskland har cirka 90 miljoner invånare, vi i Sverige är cirka tio miljoner. Är tyska politiker så mycket duktigare och humanare för pensionärerna än våra?

Gäst

#6

2015-09-12 20:55

Röfven är en tölpaktig pajas & regeringen en taskig självparodi.

Gäst

#7

2015-09-12 20:58

vi ska ta hand om dom som redan är här innan vi börjar med nya och vi ska inte ta emot ensamma män mellan 18-30 år de är utbildade militärer och väntar på order att börja sitt kalifat --

Gäst

#8

2015-09-12 21:07

Jag gillar "INTE" Löfven och dom konflikträdda politikerna........Dom är naiva o blåögda......

Gäst

#9

2015-09-12 21:10

Nyval, nu innan det är försent

Gäst

#10

2015-09-12 21:40

Vi har en regering som driver oss till fullständigt förfall. Stoppa detta!

Gäst

#11

2015-09-12 21:58

Som fattig sjukpensionär med lägsta garantipension är det självklart att skriva under. Jag har inte pengar till ett värdigt liv och till den vård och behandlingar jag behöver.

Anonymous

#12

2015-09-12 22:37

För mig som är 17 år förstår fan bättre än våran så kallade "statsminister" gör!! Jag vill också kunna flytta hemifrån senare i mitt liv! Vi klarar inte av denna massinvandring vi har idag, det kommer inte att hålla om vi fortsätter så här! 

Skrämmande och se vad som pågår i världen! HJÄLP PÅ PLATS ÄR BÄST! , LAGOM ÄR BÄST!

// från en 17 åring som förstår bättre!


Gäst

#13

2015-09-12 22:44

För att det räcker nu, vi kan inte låta våra gamla och unga hamna i skymundan längre..

Gäst

#14

2015-09-13 01:12

Det är en ohållbar situation när allting annat haltar och bara invandringen kostar enorma pengar.Det dras in på polis sjukvåd och annat!!

Gäst

#15

2015-09-13 05:10

Har fått nog.

Gäst

#16

2015-09-13 05:38

Jag känner mej inte säker med denna regering!Den utsätter sverige för fara och ekonomisk obalans!!Varannan skattekrona ska inte gå till invandring! Det känns inte tryggt för mej och mina barn att ha en regering son INTE visar bågon kompetens alls!


Gäst

#17

2015-09-13 06:44

Situationen med flyktningar har urartat totalt. Regeringen har varken finansiering till det eller kapasitetet att ta emot såna mängder flyktningar. På köpet är det ett enormt säkerhetsrisk för Sverige och sina grannländer..

Gäst

#18

2015-09-13 07:13

Jag är rädd för hur Sverige håller på att bli, vill rädda Sverige. Omval nu.

Gäst

#19

2015-09-13 07:18

har inget förtroende för dessa individer som styr landet, samt att dom inte lyssnar på folket. Det är en så låg nivå i riksdagen att man blir illamående.

Gäst

#20

2015-09-13 08:58

Den sämsta regeringen i mannaminne måste bytas ut!

Gäst

#21

2015-09-13 09:23

Trodde aldrig att det kunde gå så illa, med f d Sverige, o dom inkompetenta politikerna, bara fortsätter med vansinnet. Är orolig för mina två döttrar och vad dom kan råka ut för. I dag hade jag ALDRIG satt några barn till världen, fy för denna sjuka regering.

Gäst

#22

2015-09-13 10:48

För att det är angeläget att Sverige får en kompetent regering!

Gäst

#23

2015-09-13 11:49

Vi behöver en regering som inte blundar längre,som totalt har glömt utsatta invånarna som äldrevård,skola,sjukvård,äldreomsorg och hemlösa och andra grupper. Fram med en klarsynt regering ska vi nog få ordning på Sverige.


Gäst

#24

2015-09-13 13:35

regeringen missköter vårt land till den grad att alla lyckosökare som kallar sej flyktingar går före allt annat även våra gamla får gå undan det våldtas varje dag i Sverige nu mer det brinner varje dag, så denna regering tillsammans med 7-klövern är en fara för vårt land flyktingar ska komma hit och få hjälp anser jag men de som kommer enbart för bidragen regeringen lockar med ska inte in i landet avgå och nyval nu för ingen går säker i Sverige längre snart får man väl skaffa något att försvara sej med :(


Gäst

#25

2015-09-13 14:38

Vi måste ha nyval nu eftersom nuvarande regering kör landet i botten.Som svensk skattebetalare och patriot är det min plikt att arbeta för landets bästa.Hoppas svenska folket vaknar och inser att vi är en diktatur och att vi kommer få det mycket svårt om inte S,MP och V omedelbart avsätts.Det handlar om vår framtid samt våra efterkommande.Vilket Sverige vill vi ha?