Låt missbruksenheten i Nora vara kvar!

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Låt missbruksenheten i Nora vara kvar!.


Gäst

#1

2014-12-02 11:03

behåll
av den enkla anledningen att det finns människor med missbruks problem i nora åxå
MURRE

#2 jälvklart

2014-12-02 12:59

som gammal nykter alkis o knarkis är det självklart jag skriver under...


Gäst

#3 Re:

2014-12-03 10:33

#1: -  

 Tack för ditt stöd!


Gäst

#4 Re: jälvklart

2014-12-03 10:35

#2: MURRE - jälvklart 

 Tack för ditt stöd!


Gäst

#5

2014-12-03 11:12

Sorgligt att lägga ner en enhet som precis har kommit igång. Det kommer att drabba många barn och familjer på ett negativt sätt. Speciellt nu när julen närmar sig....

Gäst

#6 Re:

2014-12-03 12:58

#5: -  

 Håller verkligen med dig! Det är tom oansvarigt, man ger inte kompetent personal chans att visa resultat...


Gäst

#7

2014-12-10 07:56

Blev drogfri och lämnade ett helt liv av grov kriminalitet bakom mig för 8 år sedan. Flyttade till Nora som en del av min utsluss och blev mycket väl bemött av myndigheter och innevånare här i Nora. Tror att min öppenhet om min historia var nyckeln till att jag idag är en "helt vanlig" medborgare. Men, utan det stöd från missbruksenheten, öppenvård och socialen som jag fått hade detta inte varit möjligt. Hoppas att denna petition hjälper till att öppna ögonen ytterligare på de beslutsfattare som handlägger ärendet.

Utan missbruksvården hade jag varit död

Med vänliga hälsningar

Sebastian Wikström
Myrtle

#8 Re:

2014-12-12 06:07

#1: -  

 Arbetet med missbruk kommer inte läggas ned.  Dessa personer kommer med stor sannolikhet att implementeras i det ordinarie arbetet. 

Det är fel att påstå att missbruksebheten kommer läggas ner då så inte är fallet man väljer att avsluta ett projekt inom denna (ANG) för att sedan ta reda på deras lärdomar och fortsätta jobba med problematiken


Gäst

#9

2014-12-16 20:59

DET ÄR VÄL GANSKA SJÄLV KLART OCH MÄNNSKLIGT ATT ENHETEN SKALL VARA KVAR.ETT LIV GÅR INTE ATT VÄRDERAS I PENGAR UTAN ETT LIV VÄRDERAS MED KÄRLEK. TIPS GÅ IN PÅ www.musketörerna.org.I DENNA VÄRLD BEHÖVER VI VARA RÄDDA OM VARANDRA.MED KÄRLEK FRÅN EN SOM HAR VARIT MED...................AGNETA..............