UPPROP-VIGS-ÄNGAR-FRAMTID
Kontakta namninsamlingens skapare
This comment has been removed by the person who wrote it.
med samma människovärde som jag en gång var mig givet
I en verksamhet där man ser individen
Så man får glädje den sista tiden
Det är viktigt att i själen få ro, en liten planta få gro
Ja på Vigs Ängar vill jag bo
Vigs Ängar är vida känt som ett väl fungerade äldreboende och så bör det
Få vara i fortsättningen också.
Gerhard Böhme leg sjuksköterska, Stockholm
Låt det bli kvar !
Vigs Ängar är ett av våra fina boenden. Det vore ovärdigt att lägga ner en sådan verksamhet. Skriv på!
Jag har arbetat på många äldreboenden i Ystads kommun och även en tid på Vigs Ängar. Det finns inget så underbart ställe som Vigs Ängar. Detta enorma intresse och fina bemötande gentemot de boende finns inte på många ställen. För personalen på V Ä är inget omöjligt, duktiga eldsjälar som är genuint intresserade av sitt arbete. Skulle aldrig kunna tänka mig att arbeta på något annat ställe om jag ska jobba inom äldreomsorgen. Hoppas verkligen kommunen tar sitt förnuft till fånga!
Johanna USK studerande
Politiker,ni är galna om ni inte låter Vigs Ängar fortsätta som det är!
Min Mamma bodde på Vigs Ängar i 15 år och det är ett så fint ställe med så många underbara människor.Låt oss bevara detta som det är!!
Vigs Ängar är ett föredöme i kommunen och i Sverige. Vi kan vara stolta över att vi har Vigs Ängar i kommunen. Det är ett benchmark för hur bra äldrevård kan bedrivas.
Min mor bor på Vigs Ängar och hon trivs fantastiskt bra. Jag som anhörig känner mig alltid trygg. Det är kul att hälsa på mor och träffa all fantastisk personal. Jag hoppas för min mors skull och alla andra på Vigs Ängar att detta fantastiska ställe får vara kvar i sin nuvarande form.
Birger Hansson
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |