Förskoleupprorets namninsamling för bättre förutsättningar i förskolan


Gäst

#26

2014-09-26 12:42

Jag vill inte se min dotter och hennes kollegor fara så illa i sitt viktiga och krävande arbete, inte heller att mina barnbarn inte skall få den hjälp, uppskattning och kärlek de behöver för att inte "fröknarna" hinner med.

Gäst

#27

2014-09-27 10:14

Med den arbetslöshet vi har, låt människor arbeta med städning, disk, tvätt och låt dagispersonalen ta hand om barnen. Ett bra sätt att komma in i arbetslivet och alla händer behövs.

Gäst

#28

2014-09-28 12:35

Politiker! Våga sätta ned foten och se till att våra barn får en trygg och säker tillvaro i förskolan och skolan. I förskolan behövs mindre barngrupper, för precis som hos möss skapas stress hos barn och vuxna om vi lever för trångt. Vi behöver utbildad och kompetent personal både i förskolan och skolan. Vi måste vara rädd om nästa generation vuxna!

Gäst

#29

2015-09-21 11:08

Jag har själv arbetat inom förskola i nästan 15 år och vet hur slitsamt och otacksamt det är!

Gäst

#30

2016-05-11 19:33

Eftersom jag tycker det är tråkigt att Förskoleupproret blockerar engagerade föräldrar utan orsak och bara för att de ansöker.
Besviken förälder

#31 Förskoleupproret har drabbats av tystnadskulturen

2016-05-11 19:36

 Synd att Förskoleupproret drabbats av tystnadskulturen. Dessutom är det oseriöst att blockera människor utan orsak och bara för att de ansöker. Det beteendet för administratörerna lär knappast leda till några positiva förändringar.

Förskoleupproret drabbat av tystnadskulturen


Gäst

#32

2016-09-30 07:47

Blrja respektera Barnens och pedagogernas behov för en trygg förskola. Där Alla barn får sina behov tillgodisedda. Där pedagogerna har tid att utföra sina arbetsuppgifter som de är ämnade till att göra.