Skrivunder.com

dichow måste få stanna!


  1. Klubben har gjort ett otroligt misstag, man slänger den målvakten som brinner för laget och år efter år ser till att vi slipper allsvenskan i kval. Något måste hända, slänger dichow för sandström..skandal! 

Isabelle Berglund
Kontakta författaren

Skriv på denna namninsamling

Genom att skriva på godkänner jag att Isabelle Berglund kan se all information jag lämnar i detta formulär.


ELLER


Vi behöver kontrollera att du är en människa.

Jag godkänner att informationen som jag anger på det här formuläret behandlas i följande syften: