Detta är en namninsamling som grundas av idén att skapa en plats för motor-intresserade att umgås med sina fordon utan att störa allmänheten.

I norberg har det gått runt mycket klagomål om motorburna ungdomar som åker runt på nätterna och spelar musik, umgås och "gör oväsen", denna namninsamling är till för att vi motorentusiaster ska kunna fortsätta umgås, spela musik och "göra oväsen" utan att störa allmänheten genom att skapa en plats för oss att umgås på en bit utanför sammhället så att alla får lugn och ro både för oss motorentusiaster som vill umgås, spela musik, visa upp sitt "vrål-åk" och dela med sig av olika erfarenheter och dom som vill ha lugn och ro i Norberg.

Lucas Johansson Bergendahl    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Lucas Johansson Bergendahl överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.