Bränn inte min heliga boken

Gång på gång provoceras svenska muslimer genom bränning av vår heliga boken Koranen. Mer än en och halv miljard människor runt om i världen är muslimer och antal muslimer i Sverige växer.
För oss troende muslimer är judar och kristna :Ahl al kebab, De heliga böckernas folk". Deras skrifter är heliga och inte ska röras. Hur många gånger ska Koranen brännas? Hur många gånger ska en ensam person tillåtas provocera, kränka och nedvärdera en stor grupp svenska och andra muslimer? Varför ska slösas bort miljoner av våra skattepengar för att skydda en individ i en tid där vår polis är redan överbelastad ?
Jag älskar Sverige och som medborgare här vill jag behandlas med respekt oavsett min tro, hudfärg, kön, religion mm. Jag älskar att vi har religionsfrihet i mitt nya land Sverige. Det innebär att varje medborgare har rätt att utöva sin religion, och rätt att inte vara religiös. Därför protesterar jag mot kränkning av uppreppning av min heliga boken!!!
Skriv under du som tycker som jag

Genom att underteckna godkänner jag att Sonia Sherefay lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.