#INTE1BARNTILL BEHÖVER DIN HJÄLP ATT FORTSÄTTA UPPMÄRKSAMMA BEHOVET AV EN RÄTTSSÄKER OCH KOMPETENT SOCIALTJÄNSTEN SÅ ATT #INTE1BARNTILL DRABBAS

Kontakta namninsamlingens skapare

Du är viktig! #inte1barntill

2023-02-18 10:43:22

F3F6E365-54B3-4523-BB0A-CDB95D0ED6E5.png

+++ VÅR KAMP FORTSÄTTER FÖR ATT #inte1barntill SKALL FARA ILLA ELLER MISTA LIVET +++

Inför valet 2022 kämpade vi för att en rättssäker socialtjänst  skulle föras upp på den politiska dagordningen. Nu fortsätter den kampen med siktet inställt på valet 2026. Vi behöver Din hjälp med att få ansvariga politiker att lyssna till de rapporter och beslut som fortlöpande publiceras av bland annat Inspektionen för vård och omsorg (IVO),  Justitieombudsmannen (JO) och Statens beredning för medicinsk och social utvärdering (SBU) gällande brister inom socialtjänsten som har en kraftfull negativ påverkan på barn, unga och familjer.

Skriv under och dela vår namninsamling så är Du med och bidrar till kampen för samhällets utsatta barn, unga och familjer!

OBS! Kom ihåg att du behöver bekräfta din underskrift genom att klicka på länken i mejlet du får efter att du skrivit under.

#inte1barntill

www.Inte1BarnTill.se

Susanne Säfström-Markebjer, B.A.R.N.

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.