Stoppa sköldkörtelskandalen

Quoted post


Gäst

#3

2013-11-11 09:27

Många är sjukskrivna år efter år fast det finns bot ?
Jag var sängbunden i 8 månader och till slut döende innan jag fick Lio. Fick dock detta av vården: Ultraljud på hjärtat, Skiktröntgen på lungor och buk, Annan röntgen, Nuclear röntgen, ekg ca 10 ggr, säkert 500 blodprover, Psykolog, Hjärtläkare, vc läkare, 5 Endokrinologer, ca 10 Akutläkare,Hemostasläkare, 3 d på Hjärt/ arytmiakuten, 3 ambulanstransporter, Plats på olika avdelningar x flera, ...och allt jag behövde var en burk Lio för 120Kr ...Skandal är just vad det är! I dessa tider när man ska spara överallt så undrar man hur mycket alla mina undersökningar kostade när vården kunde ha gett mig en burk Lio ...men nehedå, Läkarna skrattade och sa att jag skulle bli sjuk av det ...men jag blev frisk av det så vad är kompetensen hos våra läkare ?

Svar

Nadja Öström
Ansvarig för denna petition

#26 Re:

2013-11-11 20:12:03

#3: - Vården behandlar oss mycket nedlåtande! Dom fnyser och tror att vi inte kan något! Jag fick byta läkare ett gäng gånger innan jag fick Lio. Det blev ett dyrt alternativ. Men jag blev friskare på 1 vecka, medan de tidigare läkarna hävdade utmattning och erbjöd antidepp tabletter och sjukskrivning..... Helt galet! Jag ville inget annat än arbeta. Inte hade jag blivit friskare av vad han erbjudit... GRRRRR

 


Gäst

#46 Re:

2013-11-12 19:48:22

#3: -

jag gick genom nästan samma undersökningar som du på många år men aldrig hittades någåt riktig vad är det

och då det var lämplig att säga psychist,depression,ångest.Jag har aldrig hört ordet innan ,ångest o försökte hitta förklarning på ordets mening men fick inte häller riktig förklarning.Men jag aldrig kände mig psychist sjuk även att jag fick använda antidepressiva tbl-er minst i 10 år som aldrig hjälpte .

Ja,läkarna är en skandal för sig,men läkarmedelsvärket styr de också o pengarna som läkarna får av läkarmädelsvärket.

 

ynnej

#933 Re:

2016-03-01 18:55:37

#3: -  

 fy för jävligt.....jag går nu och är sjuk....har dåliga värden till och från...INGEN tar mig på allvar

MalinA

#974 Re:

2016-05-18 17:01:36

#3: -  

 Mycket bra skrivet. Tack!