Stoppa Annie Lööf och Centerpartiet från demokratibrott

Centerledaren Annie Lööf har nu i somras låtit sig inväljas i den antidemokratiska, fascistiska elitorganisationen Trilaterala Kommissionen, en ljusskygg klubb bildad i början av 1970-talet av bl a David Rockefeller och Henry Kissinger - för fåtalets globala maktövertag och mänsklighetens förenande under en enda världsledare, ett språk, en religion, en valuta, utan nationer, utan gränser. Världsledaren planeras få totala befogenheter och beskrivs av organisationen som en diktator med världsbefolkningens bästa för ögonen.

Men ingen diktatur har i världshistorien någonsin visat sig vara för det allmännas bästa, utan alltid skapats och varit verksam exklusivt för en ensam ledares eller ledargrupps bästa. Listan på despoter och folkmördare kan göras lång, men vi behöver bara erinra oss ett fåtal namn i modern tid, såsom Adolf Hitler, Josef Stalin, Robert Mugabe, Idi Amin, Pol Pot, Kim Jong-Un med företrädare, Benito Mussolini, Nikolae Ceausesku eller Mao Zedong, för att nackhåren ska resa sig på vem som helst.

I alla fall nästan vem som helst. För på en liten andel individer bultar istället hjärtat fortare, adrenalinet strömmar till och entusiasmen sätter in. Det rycker i armen och de höga läderstövlarna plockas kanske fram och putsas kärleksfullt upp, medan en rulle från Nürnberg-rättegångarna kanske stoppas i videospelaren för en högtidsstund framför TV:n eller datorn.

En av dessa antidemokrater tror vi är Centerledaren Annie Lööf. Hon valdes av Bilderberg-gruppen ut att som enda svenska politiker närvara vid deras tre dagar långa årsmöte 2017, och hon erbjöds nu sommaren 2018 ett medlemskap i Trilaterala Kommissionen, ett erbjudande hon glatt accepterat men hållit knäpptyst om och lyckats hålla fördolt för allmänhet och media över valet i september. Ända tills bl a Birger Schlaug och MaLou Lindholm den 27 september i en artikel (länk nedan) slog larm i Expressen där de varnade för Annie Lööfs och Centerns avsikt att gå Trilaterala Kommissionens och Bilderberg-gruppen ärenden i svensk poltitik genom att likt en trojansk häst manövrera sig i regeringsställning med sin förhoppning att utses till statsråd och sitt yttersta personliga mål att gå hela vägen upp till statsministerposten.

I samklang med EU-kommissions och EU-parlamentets visioner om ett fogligt Europa dansande under deras taktpinne, avser hon nu förverkliga sina mångåriga strävanden om en chockverkande massinvandring på 30-40 miljoner till Sverige, som hon ett mångtal gånger förklarat vore enkelt för landet att assimilera och integrera (!), och vilket skulle vara enbart av godo även för vår nuvarande svensketniskt dominerade befolkning.

Hon ser med entusiasm an på EU:s, Bilderberg-gruppens och Trilaterala Kommissionens framtidsmål om en invandring omfattande 250 miljoner huvudsakligen sunnimuslimska afrikaner samt arabiska, afghanska, pakistanska och fd syd-sovjetiska sunniter till Europa under de närmaste årtiondena. Hon ser med hängivelse an på den ekonomiska och politiska elitens planer på att instifta starka muslimska kalifat i ett antal europeiska stater genom att låta massinvandrade sunnimuslimer genom sina framväxande folkmajoriteter ta över den "demokratiska" taktpinnen i dessa stater. Hon älskar i tanke, ord och - i värsta fall snart även - i gärning sin egen hett åtrådda roll såsom bödel med mandat att svinga yxan över vårt svenska folk tills vi, i landet nu boende svenskar bara utgör en tynande och slutligen utplånad spillra av vårt folk. Hon ansluter sig slutligen all-in till EU:s, Bilderberg-gruppens och Trilaterala Kommissionens ultimata slutmål om att alla Europas och, genom motsvarande parallella processer i andra världsdelar, alla övriga världens nationsgränser suddas ut och alla fria nationer upphör att existera, att alla världens befolkningar kan samlas - och förslavas, vilket i sinom tid växer fram till en chockerande insikt - under en härskare, och att alla dess befolkningar kan inordnas under ett herrefolk: sunnimuslimska araber och afrikaner, som i sin tur är lätta att styra och manipulera uppifrån.

Men vad vinner den ljusskygga ekonomiska och politiska eliten på att världen helt tas över av radikala muslimer? Jo, en enda världsreligion innebär enligt deras förståndshandikappade trångsyn (kom ihåg att ondskefullt, egoistiskt giriga människor kan anses ha psykiska defekter) att religionsmotsättningar avskaffas. Sunnimuslimer är de mest religiöst hängivna, övertygade, radikala och offensiva av alla jordens troende, de mest aggressiva där de möter motstånd mot sitt förhärligande och upphöjande av den egna religionens välvilja och överlägsenhet, men samtidigt också de mest kollektivistiskt auktoritetstroende och hierarkiskt inpassningsbara i föränderliga strukturer - mao de bäst dedikerade till personlig underkastelse under sina ledare.

Allt och alla planerar denna ekonomisk-politiska elit ska uppslukas i deras nya världsordning, med eller mot deras vilja. De som inte godvilligt låter sig missbrukas såsom arbetsslavar (alla utom de rättrogna), sexslavar (alla kvinnor på godtycklig basis) kommer att eller tvingas därtill eller att elimineras.

Vägen dithän kommer självklart att trampas via uppslitande inbördeskrig där folk inte låter sig förslavas och våldtas av sina nya herrefolk. Där folk inte inte accepterar att konvertera till islam, att flickor ska bära slöja tom i förskolan och på gymnastiklektioner. Sedermera att flickor inte ska få gå i skolan eller studera över huvud taget, kvinnor måste bära burka utanför hemmet, inte ska få köra bil, och måste lämna hemmet i sällskap av en vuxen manlig släkting. Att äldste sonen, oavsett ålder, ska fungera som familjens överhuvud i mannens frånvaro, att mannen ska kunna ha fyra fruar, att Sharia-lagar införs fullt ut.

Innebärande att det blir förbjudet att spela musik, spela på instrument, sjunga, dansa, ta foton eller filma, spela teater, gå på teater eller på bio, använda dator, mobil, läsplatta eller whatever (all kommunikationsteknik förbjudes utom för eliten och härskarfolkets ledare), att inneha eller använda TV eller dator. Svensk kultur och historia, svenska traditioner och det svenska språket skulle förbjudas liksom alla lokala språk och kulturmanifestationer jorden runt, utom herrefolkets allenarådande. Hundar? anses orena och förbjudes. Tillbaka till medeltiden fruktar många. Hellre då ända tillbaka till stenåldern, innan blind religion, kommunism, kapitalism, fascism och antidemokratisk politik, med alla sina fanatiker väl fick sina järnhårda grepp om vår underbara planet!

På tal om sten: vad tycker du om offentliga avrättningar - genom stening, t ex för "äktenskapsrelaterade brott" (gissa: kvinna eller man?) och summariska rättegångar eller klanstyrda lynchningar - eller genom favoritmetoden att skära av halsen inför öppen publik, samt piskning av kvinnor och män med bar överkropp?

Googla på allt detta och välj sedan att göra vad ditt hjärta och din hjärna säger dig.

Googla på djupet efter Annie Lööf, Centern och andra riksdagspartier, Trilaterala Kommissionen, Bilderberg-gruppen, EU-kommissionen och EU-parlamentet -- se hur bilderna allt bättre sammanfaller och blir klarare, hur en obehaglig och kanske chockerande men nödvändig insikt fyller upp dig. Googla vidare på Ny världsordning, läs Centerns, Miljöpartiets, Vänsterpartiets och Socialdemokraternas partiprogram, och du förstår hela vidden såväl som djupet i deras slagord som t ex "medmänsklighet", " framåt", "solidaritet", "kommunism" (d s en över hundra år gammal synonym idé om elitstyre förklädd i "jämlikhetens" och "brödraskapets" mantel).

För det är nu bråttom att skapa en maffig namninsamling att dänga i bordet hos varje mediaredaktion, både hos s k main stream media och alternativ media.

Det är nu bråttom att dänga denna i riksdagens talarplenum för att på demokratisk väg stoppa Annie Lööfs och Centerns ondskefulla ambitioner.

Det måste skyndsamt byggas en kraftfull manifestation grundad på en monumental namninsamling, som kan utgöra det yttersta beviset på att de som sympatiserar med fascistiska krafter, vare sig de gömmer sig i lömska ekonomisk-politiska elitgrupperingar eller kommunistiska ledarstaber, eller de stoltserar i salafist-jihadistiska nyimperialistiska agendor, är påkomna, avslöjade och outtröttligen kommer att motarbetas för all framtid.

Dessa ondskefulla krafter börjar nu bli otåliga och få bråttom att slutföra sina grymma projekt eftersom deras planer i snabbt ökande omfattning börjar bli alltmer allmänt kända i världen.

Ni som inte vill se vårt underbara, men redan i kanten naggade Sverige utropas till ett muslimskt kalifat styrt av hårdföra radikala salafister och jihadister från arabländer, Afghanistan, Pakistan och afrikanska med flera länder, ni ska veta att det enda sättet ni kan stoppa detta på är till att börja med genom en namninsamling. OCH NI KAN!

Tillsammans kan vi göra vad som krävs, BETVIVLA ALDRIG DETTA. Vi tar det sedan därifrån och beslutar TILLSAMMANS hur vi ska gå vidare. Men en sak är definitivt klar från början: VI VIKER ALDRIG. OCH SVIKER ALDRIG. MÖRKRET SKA INTE VINNA.

Skriv på petitionen, mota Annie i grind och skicka ett otvetydigt budskap om att nu får pajaserierna vara slut från denna omogna kvinnas sida, likaväl som från andra charlataner och folkförrädare med likartade agendor i våra folkvalda församlingar! Ge oss DIN styrka att växa oss starka TILSAMMANS mot det snabbväxande politikerförtrycket!

Ett tips -> I fältet "Jag skriver under på grund av att" kan du om du vill t ex kopiera in:

Rädda Sverige och svenskarna - stoppa Annie Lööf som minister i en regering pga brott mot demokratin och kräv hennes avgång som Centerledare samt att hon frånträder alla sina parlamentariska funktioner.

Länk: Birger Schlaug och MaLou Lindholm i Expressen 27 sep -> https://www.expressen.se/debatt/elitorganisationen-som-annie-loof-talar-tyst-om/

-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -

PETITION:

VI KRÄVER ATT ANNIE LÖÖF OMGÅENDE LÄMNAR SITT LEDARSKAP FÖR CENTERPARTIET OCH FRÅNTRÄDER SAMTLIGA SINA PARLAMENTARISKA FUNKTIONER OCH  POLITISKA UPPDRAG PGA BROTT MOT DEMOKRATIN, GENOM HENNES MEDLEMSKAP I TRILATERALA KOMMISSIONEN OCH PÅ DE ÖVRIGA GRUNDER SOM REDOVISATS OVAN.

VI KRÄVER ATT ANDRA POLITIKER I CENTERPARTIET ELLER I ANDRA SVENSKA PARTIER SOM BÄR PÅ AMBITIONER SAMMANFALLANDE MED ELLER LIKNANDE DE ANNIE LÖÖF BEVISATS STÅ FÖR OCKSÅ OMGÅENDE FRÅNTRÄDER SINA PARLAMENTARISKA FUNKTIONER OCH LÄMNAR SAMTLIGA SINA POLITISKA UPPDRAG.