Sluta ha djur i slottskogen eller sätt in bevakning!

Med tanke på vad som sker i Slottskogen, Göteborg, med djuren som bor där är det på tiden att de antingen får flytta vidare till något säkrare ställe eller att man sätter bevakning i området. Kameror, väktare och larm! Det som den lilla killingen nyligen fick vara med om är inte acceptabelt och det är dags att ta ansvar! Det är fruktansvärt att människor (läs monster) eldar på, våldtar och på andra sätt misshandlar djur! Sist var det en 6 månader gammal killing som föll offer, men det är inte första gången någonting hemskt sker med Slottskogens djur.

Att sätta upp kameror är tyvärr inte tillräckligt, vem som helst kan dra en huva över huvudet och därmed undvika att kunna identifieras.

HÖGRE SÄKERHET FÖR DJUREN I SLOTTSKOGEN (eller låt de få ett säkrare hem någon annanstans)!

Genom att skriva under godkänner jag att Karolina överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.