Sluta ha djur i slottskogen eller sätt in bevakning!
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Sluta ha djur i slottskogen eller sätt in bevakning!.
|
Gäst |
#12015-12-18 13:44Är så trött på att djur ska utnyttjas av människan på alla möjliga och omöjliga sätt, och därmed också får lida p g a grymma, onda och sjuka människor. |
|
| |
|
Gäst |
#22015-12-18 13:46För att kunna hjälpa till att förhindra att det sker igen.. Stackars killing... |
|
| |
|
Gäst |
#32015-12-18 14:40För inga oskyldiga djur ska behöva fara illa |
|
| |
|
Gäst |
#42015-12-18 14:53Djuren får betala priset för människan. Det är vidrigt! |
|
| |
|
Gäst |
#52015-12-18 15:11För att jag värnar om oskyldiga djur och om de nu inte kan få vara där de är utan att någon/några misshandlar dem så borde de tas om hand och förda i säkerhet!!!! |
|
| |
|
Gäst |
#62015-12-18 15:15Känns inte som om det är nåt att diskutera. Djur ska inte plågas!! Gillar hela idén med Slottskogen egentligen men inte om djuren far illa. |
|
| |
|
Gäst |
#72015-12-18 16:46Ingen annan än behörig personal ska ha möjlighet att komma nära djuren. |
|
| |
|
Gäst |
#82015-12-18 18:42Bara för att jag är djurvän! |
|
| |
|
Gäst |
#92015-12-18 18:52Jag älskar att gå i Slottskogen det är underbart mysigt, det vore jätte synd om det försvann djur därifrån. MEN vill absolut inte att djuren ska komma till skada då får det hellre vara. Då kan jag åka till ngn djurpark eller liknande. |
|
| |
|
Gäst |
#102015-12-18 19:25För jag tycker synd om killing som blev så illa behandlad ....och jag stödjer slottskogens djur och jag är själv en hundägare och vet hur det skulle kännas om det drabbade min hund |
|
| |
|
Gäst |
#112015-12-18 20:36För djurens bästa. |
|
| |
|
Gäst |
#122015-12-18 23:05Djuren måste skyddas det är vårt ansvar ! |
|
| |
|
Gäst |
#132015-12-18 23:19Det har hänt lite för mycket under åren. Djurplågeriet ökar - det märker vi som arbetar ideellt i föreningar. Kan inte djuren vara säkra, bör djuren helt enkelt tas bort. |
|
| |
|
Gäst |
#142015-12-19 10:47För att allt levande är värdefullt och ska behandlas respektfullt. Djur som är i fångenskap har inte valt det, därför måste vi garantera deras säkerhet och att deras behov blir uppfyllda. |
|
| |
|
Gäst |
#152015-12-19 11:19Chockerande och skamligt att det inte redan finns bevakning där. Det har i alla tider funnits folk som hanterar djur illa så det är ingen nyhet... Borde varit bevakat 24/7 och bemannat i massor sedan länge!!! |
|
| |
|
Gäst |
#162015-12-19 11:44För att det känns självklart att detta ska gå igenom! Så sjukt att man kan ha djur på det stället utan bevakning. Djurplågare borde samt få strängare straff!! |
|
| |
|
Gäst |
#172015-12-19 12:33För att djuren måste skyddas! Då de utsätts för grymheter!!! |
|
| |
|
Gäst |
#182015-12-19 13:19Detta har hänt flera gånger, varför tar man inte in djuren på natten? Detta vet ni ju om att det tidigare har hänt, Skärpning ta in djuren på natten och skaffa övervakningskameror. |
|
| |
|
Gäst |
#192015-12-19 14:18Med ägaransvaret (vem det än är) kommer: Att alltid göra allt man kan för att skydda sina djur så att inget ont händer dom. |
|
| |
|
Gäst |
#202015-12-19 14:42För att skydda oskyldiga djur från fruktansvärda handlingar av fruktansvärda idiotiska människor. |
|
| |
|
Gäst |
#212015-12-19 17:20Djurplågeri är aldrig någonsin rättfärdigat!! Hårda straff ska utdömas till den som utför dessa dåd! |
|
| |
|
Gäst |
#222015-12-19 19:13Allt för djurens bästa! |
|
| |
|
Mikko |
#23 :|2015-12-19 20:35ta inte bort djuren.. sätt dit vakter ist.. eller lås in dom på kvällen |
|
| |
|
Gäst |
#242015-12-19 21:12Djuren måste vara trygga! |
|
| |
|
Gäst |
#252015-12-19 21:25Detta berör mig väldigt starkt!! Det är INTE ok vad som händer med dom stackars djuren! Varför är dom inte under uppsikt dygnet runt, vad som helst kan väl hända och dom behöver akut sjukvård!! Stackars stackars djur...blir super upprörd!! |
|
| |
|
Finns det något du skulle vilja förändra?
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
STÄNG INTE KIMITO BÄDDAVDELNING - ÄLÄ SULJE KEMIÖN VUODEOSASTOA
735 underskrifter
735 Underskrifter / 7 dagar
17 Jun 2026
16 år för sociala medier. Skydd även på spelplattformar.
868 underskrifter
165 Underskrifter / 7 dagar
3 Jun 2026
Rädda Parentesen — Bevara studentkorridorerna!
1 762 underskrifter
150 Underskrifter / 7 dagar
11 Jun 2026
Vi önskar en permanent dansbana i Eskilstuna
52 underskrifter
52 Underskrifter / 7 dagar
18 Jun 2026
Rädda min kille och hans familj som är utvisade
248 underskrifter
47 Underskrifter / 7 dagar
23 Apr 2026
En uppskattning från nöjda föräldrar och barn
38 underskrifter
38 Underskrifter / 7 dagar
22 Jun 2026
SÄG NEJ TILL EN GRUNDLAG SOM LÅSER IN SVERIGE I EU
5 787 underskrifter
37 Underskrifter / 7 dagar
26 Mar 2026
KRAV PÅ FÖRBUD MOT GEOENGINEERING I SVERIGES LUFTUTRYMME!
2 200 underskrifter
27 Underskrifter / 7 dagar
5 May 2026
Dumpen Kräver lagändring för skydd av våra barn
94 377 underskrifter
21 Underskrifter / 7 dagar
13 Feb 2022
Stärk rättigheterna för barn med funktionsnedsättning: Rätt till PRH, 1177 och funktionskort!
113 underskrifter
20 Underskrifter / 7 dagar
8 Jun 2026
Återställ, stärk och utveckla trygghetssystemen vid arbetslöshet 2026
72 underskrifter
18 Underskrifter / 7 dagar
12 Jun 2026
Stoppa Kriminalvårdens planer på boende för dömda i Hägerneholm
2 055 underskrifter
17 Underskrifter / 7 dagar
29 May 2026
Skrivunder.com
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.