RIV INTE PER DUBBS-HUSET FRÅN 1890-TALET

Per Dubbshuset är en byggnad som byggdes 1896 och har sedan dess fungerat som en viktig punkt i Sahlgrenska sjukhusets område. Den har idag skyddsbestämmelser men även ett kulturhistoriskt värde och är utpekat i Göteborgs stads bevarandeprogram. Nu ska stora delar av byggnaden rivas för att enbart låta kvarstå en del av fasaden, emellan det tänkta nyggda glasfasaden.

Är du, precis som många andra göteborgare, trött på förfulningen av vår vackra stad så borde du skriva under den här listan!per_dubbs_före.jpegper_dubbs_efter.jpeg

Genom att underteckna godkänner jag att Jenny lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )