Mot Netflixs film ”porta dos fundos, kristi första frestelse.” Ett hån mot kristendomen!

@netflixnordic nu får ni ta och skärpa er. Detta är så respektlöst och på så låg nivå. Att visa denna film är oacceptabelt. Det finns barn som dödats pga sin kristna tro, det finns kvinnor som blivit våldtagna för sin kristna tro, det finns familjer som lever som slavar pga sin kristna tro och det finns människor som rymt sina hem pga sin kristna tro. Hur har i mage att skratta åt dessa människor, NI ÄR EN DEL AV DENNNA FÖRFÖLJELSE MOT KRISTNA. JA, det är ni. Genom ert sätt att strö salt i såren på alla människor som lider psykiskt pga förföljelsen för sin tro. NI SÅRAR OSS! Er så kallad UNDERHÅLLNING har kostat miljontals kristna människors BLOD! LÅT OSS FÅ FIRA VÅR JUL I FRID! Låt vår tro vara, och visa oss respekt, DET RÄCKER! #KRISTOFOBI

thumbnail_image0.jpg

Genom att underteckna godkänner jag att Gabriel Külen lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.