LodjuretHunddagis

Hjälp oss att få beviljat ett bygglov för vår nya lokal på Kirseberg! Inga uppgifter kommer att lämnas vidare till någon annan än dem det berör på Stadsbyggnadskontoret. Din mail-asress kommer inte att synas offentligt. Har ni något som ni vill tillägga eller framföra till beslutsfattarna så får ni mer än gärna antingen klicka på länken "kommentarer" på denna sida eller skicka oss ett mail så ser vi till att det kommer fram till rätt person. Vår e-post: hunddagiset@gmail.com

DELA MED ALLA NI KÄNNER!

Jag skriver här under för att jag vill att Lodjuret Hunddagis, efter tio år i Malmö innerstad, ska kunna fortsätta sin verksamhet i sina nya lokaler på Norra Bulltoftavägen 65. För att detta ska vara möjligt krävs att ett bygglov för denna adress beviljas. Hunddagiset tvingas flytta från nuvarande lokaler då dessa skall rivas.

TACK!!!!!!!!!!!!

Genom att skriva under godkänner jag att Lisa Nykvist överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.