Stoppa sköldkörtelskandalen

Quoted post

Camilla

#1069 Levaxin

2018-01-02 17:40

jag har ätit levaxin sedan 1996då jag gjorde en jodbehandling har ätit 250mikrogram aldrig haft problem ,nu i sommar fick jag en infektion och åt antibiotika efter det har mina sköldkörtel värden gått upp och ner man har sänkt min dos till 125 ,jag har tryck över halsen som pulserar ,tryck över bröstet ont i musklerna gått ber kraftigt i vikt får kraftiga blödningar och har iskalla fötter och händer hjärtat känns som det stannar och kraftigt tryck över bröstet ingen läkare lyssnar på mig för dom säger att värdena kan svaja men det har dom inte gjort under alla år utan det började efter infektionen med ett för högt t4 som sedan har blivit ett pressat tsh ,jag har krypningar i hela kroppen jag har nu sökt läkare i fem månader ingen ingen tar mig på allvar jag vill inte leva visa dagar för min kropp går på låg varv och pendlar ned högvarv har ingen känsel i fötter eller händerna och jag har ett sånt pulserande tryck över halsen upp i käken ,jag har åkt in akut flertal gånger och enda gången det släpper är när jag får kortison .Hjälp vad ska jag göra när ingen lyssnar på mig vill ha tillbaka livet .Vad kan ha hänt efter infektionen eller efter jag åt penicillin någon som vet eller har erfarenhet .

Svar


Gäst

#1079 Re: Levaxin

2019-11-21 21:43:49