Se över regelverket för småskalig produktion av bivaxsalva

Quoted post


Gäst

#169

2016-11-08 10:38

JAG vill själv använda så rena produkter som möjligt. KÖPER mestadels från Lush och Body Shop, samt engagerar mig i binas överlevnad. Det är viktigt att seriösa förslag/ saker/ salvor etc finns tillgängliga för oss konsumenter. Att bli straffad för att man producerar bra produkter utan giftiga kemikalier är oerhört upprörande. Hoppas att fler skriver under!

Svar

örtaglädje

#310 Re:

2016-12-07 23:39:21

örtaglädje

#311 Re:

2016-12-07 23:52:07

#169: -  

 

hej på.er. Jag plockar, torkar gör egen örtolja som jag sedan gör salva på. Har hjälpt kompisar med eksem o psoriasis o annat. Vet inte hur jag ska ha råd eller hur jag gör för att få sälja mina produkter lagligt o utan att det kostar en förmögenhet på allt som måste göras. Sjukvården fick inte bort eksemet med sin kortisonsalva. Jag fick med min Salva men får inte sälja den. Hur gör jag för att kunna hjälpa människor att bli bra o av med eländet utan en massa farliga kemikalier i som bara tar bort symptomen utan att läka eksemet. Hjälp mig gärna hur jag ska gå tillväga. Har människor som vill ha min salva o hjälp så hur gör jag utan att hamna i fängelse eller få böta massor av pengar. Behöver nog hjälp med att lös dessa problem. God jul o Kram på er er från Örta