BommaDonken

Quoted post

Kuk

#5 Bög

2016-04-18 18:38

Jävla uppmärksamhetshora. Tuff som fått en smäll eller hahahaha. Golbög är du också. Du kanske ska ta å varva ner lite du såg ju vad 1 smäll gjorde

Svar


Gäst

#8 Re: Bög

2016-04-19 00:20:05

#5: Kuk - Bög 

 Använder bög som ett skällsord visar bara vilken nivå av intelligens du har. Och att jag är en "uppmärksamhetshora" är inte det jag vill. Jag vill att folk ser vad som faktiskt försegår där. Det är ju liksom inte första gången något sånt här händer. Och att lösa en konflikt med våld är inte precis vad samhället behöver. Den generation människor som tillkommit i dagsläget tror att dom kan göra vad dom vill utan att det ska gå ostraffat. 

En som inte är feg aldrig slagits!

#34 Re: Bög

2016-04-22 07:28:08

#5: Kuk - Bög 

 Att skrika eller skälla på någon skadar ingen. Inte ens en person med så tråkig uppväxt att han/hon måste slåss för att hävda sig. Att slå någon är bland det lägsta någon kan göra. Det är så fegt. Ni som slår någon som har en åsikt är hos allmänheten mycket mindre omtyckta en de som skriker. Ni är inte häftiga, inte coola, inte hårda. Utan bara någon som vi vill ha inlåst. Ja tyvärr, men det skulle vara skönt för de/oss som bara vill ha trevligt utan att förstöra för andra. Att skvallra/gola är nog inte så fegt när han riskerar att få stryk av fega människor som måste använda nävarna när efter som munnen inte fungerar hjälpligt. Ni som slår för att hävda er......väx upp!

Stefan

#36 Re: Bög

2016-04-22 09:14:44

#5: Kuk - Bög 

Det är ju tufft att slåss. Det gjorde jag med när jag var liten, sen växte jag upp och fyllde 4 år. Skaffa dig en hjärna & kamma dig, fjortis.


Gäst

#40 Re: Bög

2016-04-23 03:20:07

#5: Kuk - Bög 

 Vilken patetisk looser du är

Galenskap

#45 Re: Bög

2016-04-24 08:28:45

#5: Kuk - Bög 

 Nu är de väll dags att hålla käften och tänka innan du skriver lilla skit! Gola gör man när två/flera stycken gör ett brott och ena person säger att personerna har varit med till polisen för att klara sig själv osv. Man golar inte om man anmäler ett brott eller är vittne till ett brott de är väll dags för allla skitungar i mora att lära sig detta nu när dom tror att dom e "gangsters" för att dom glott på Johan falk. Det samma gäller gruppen "TFN" Thimen, fräs, nugos som de står för. Som springer runt å tror dom är gangsters å misshandlar folk. Ett samhälls problem som folk borde prata mer om och agera mot!