Avskaffa LVU lagen, och inför en ny lag som hjälper familjer istället för att bryta familjer!!!

Quoted post


Gäst

#1

2015-05-11 19:23

För att det Sverige håller på med måste förndras och sluta. Att kidnappa barn från biologiska föräldrar för att sedan ge till andra familjer, och sedan inte ge föräldrarna någon som helst chans att få rättelse är ett så stort lagbrott så¨det finns inga ord för det. Socialarbetare som är så prestigefyllda att det bara är deras ord som gäller, som inte drar sig för att vända och vrida, ljuga och fabricera sanningar och sedan går rätten på lögnerna.

Svar

guri

#110 Re:

2015-08-26 15:15:30

#1: -  

 Socialen jobbar bara att splitra familjer:!!

 

Bort med lvu

#144 Soc förstör bara

2016-08-15 13:54:29

#1: -  

 Socialen förstörde hela min uppväxt tills 18 års ålder.  När de stal mig när jag föddes.  Där de blundade för övergrepp,  fysisk- och psykiskt misshandel,  kränkningar osv.  Även mmitt liv efteråt tills idag har de lyckats förstöra pga de där jag fick efter deras makt missbruk.  Sloppa soc.  Och allt som har med dem att göra och hjälp de som behöver hjälp istället för att stjälpa.  Avskaffa LVU lagen!!! 


Gäst

#154 Re:

2019-08-10 20:16:08

#1: -  

Så riktigt!

Jag var kidnappad i två år och fick under delar inte ens kontakta mina föräldrar- som var de enda jag någonsin haft! 

Jag vanvårdades psykiskt på alla familjehem, fick dessutom flytta mellan 6 städer dessa 2 år. :-(


Gäst

#161 Re:

2020-05-10 14:08:48

#1: -