Avskaffa LVU lagen, och inför en ny lag som hjälper familjer istället för att bryta familjer!!!


Gäst

#1

2015-05-11 19:23

För att det Sverige håller på med måste förndras och sluta. Att kidnappa barn från biologiska föräldrar för att sedan ge till andra familjer, och sedan inte ge föräldrarna någon som helst chans att få rättelse är ett så stort lagbrott så¨det finns inga ord för det. Socialarbetare som är så prestigefyllda att det bara är deras ord som gäller, som inte drar sig för att vända och vrida, ljuga och fabricera sanningar och sedan går rätten på lögnerna.

Gäst

#2

2015-05-11 19:35

Socialtjänsten är korrupt och bryter alla regler! De Följer inte deras policy och använder metoder som skadar både familjer och barn!
Skäms på er Politiker och övriga som stöder detta! Vad hände med ta hand om vårat folk i Sverige???!!
Linda

#3

2015-05-11 19:39

Hej! Försöker skriva under men det händer inget när jag trycker på skriv under knappen?


Gäst

#4

2015-05-11 19:41

Har haft min son på lvu i 3 1/2 år och mina resterande 6 barn jag själv och min man har varit grovt hets jagad sedan den dagen dom tog min son för dom ville åt alla barnen. Hot kränkning och förföljelse lögner och klipp och klistra metoden

Gäst

#5

2015-05-11 19:42

Kärlek och rättvisa driver mej. Har hört hundratals enskilda fall av vidriga övergrepp mot familjer. Det är inte längre enskilda fall. Det är snarare regel än undantag att det blir trauman för livet efter socialens mycket respektlösa hantering av den makt de älskar att visa. Mot lyckan i att höra till, som inte är grundat på vishet.

Gäst

#6 Re:

2015-05-11 19:43

#3: Linda -  

 gå längre ner på sidan 


Gäst

#7

2015-05-11 19:45

Socialen utnyttjar sin jävla makt!

Gäst

#8

2015-05-11 19:47

Jag är själv drabbad av Socialtjänsten's maktmissbruk genom dom stulit mitt barn och vi har blivit tillskrivna fel å problem vi inte har. / En skötsam fam.
soc häxans förebild

#9 Stäng ner gör om gör rätt, in med ansvar

2015-05-11 19:53

Anta fram vårdnadsutredingar som blir bevis rller utrednings undetlag i domstolen.   Det görs av samms dårar.  Stäng ner hela socialtjänsten.  Barn skall man hat era försiktig.  Det är inget verktyg mot föräldrar.  Utan behöver kärlek och socialtjänsten är inte rätt plats då.  Hat mot kön.  Makt och pengar.  Socionomer är välbetalda för den skitt utbildning de har.  Får makt de aldrig borde ha.  Långt mer än någon borde ha


Gäst

#10

2015-05-11 20:08

Jag har själv råkat ut för detta med lvu och hur ens barn tas ifrån en utan en grund . Hur man målas upp som en dålig förälder för man antingen har ett förflutet eller diagnos. Det är dax att det blir ett stopp på hur myndigheter behandlar folk .

Gäst

#11

2015-05-11 20:39

Jag vill att ni hjälpa min dotter Emma Tomsson som socialtjänsten i Vänersborg på hitta tog min dotter bort LVU jag fick inte träffa Emma i två år jag var fritjänst i tingsrätten i Vänersborg och huvudrätten i Göteborg men socialtjänsten i Vänersborg fortsätta nya händelse att hålla barn för Tjärna penga socialtjänsten i Vänersborg skada min familjen mitt liv och mitt barn

Gäst

#12

2015-05-11 20:41

För att vi måste får slut på detta maktmissbruk som de håller på med. Vi kämpar för våra barn inget annat

Gäst

#13

2015-05-11 20:58

Det är självklart att jag skriver under detta, det gäller ju min systerdotter Maja. Jag hoppas verkligen att denna mardröm snart tar slut för dem och att de små kommer hem till dem

Gäst

#14

2015-05-11 21:01

sociala är tagit mina barnbarn

Gäst

#15

2015-05-11 21:21

För att familjer inte ska splittras under några förutsättningar
En drabbad mormor
Gäst

#16

2015-05-11 22:07

Därför att barn har rätt till sina biologiska föräldrar och föräldrar har rätt till att vara föräldrar över sina barn .
Stoppa soc rätt att separera barn och föräldrar åt och splittra familjer . Soc har tagit mitt barnbarn ,stoppa detta galna maktspel och se till att dessa omhändertagna barn kommer hem till sina föräldrar och familjer .


Gäst

#17

2015-05-11 23:03

för jag har haft mina barn i lvu och dom blev försök för en prövning med medicinet med höga doser av en forskare och flera familjehem som fick betalt för detta och soc anlitaade dem och minna barn har men för liet idag jag jobbar emot soc som håller på än idag med samma metoder och lvuar barn och medicinerar dem och soc tjänar miljoner på detta forskaren och professor är ola gefvert och har sitt säte i örbro västerås .jag slutar aldrig kämpa trots hotelser för nu har soc gått på min dotter som nu är 20 år och fått barn soc ville ta hennes barn på bb men jag hotade dem med vad dom gjort så dom håller sig lugna än så länge men dom försöker hitta fel på henne som mamma soc bara väntar på att få ta flickan från hhenne som nu är 20 månader men jag är en stark mamma så dom tar inte mitt barnbarn det får blii över min döda kropp jag hatar soc

Gäst

#18

2015-05-12 01:18

For att jag lider med båda Barney och deras underbara föräldrar. Jag vill även se en ändring för den snarast möjligt!!!!!!!

Gäst

#19

2015-05-12 02:56

Tre av mina fem barnbarn är placerade i familjehem just för att någon har gjort en anmälan utan rätt fakta.
L

#20 Vad LVU kan göra

2015-05-12 03:04

LVU hela vägen till Hinseberg - för att slippa http://chanialuu.se/2014/march/ -inget mellanslag- i-know-i-told-ya-when-you-fuckin-with-me-just-know-ya-fuckin-with-a-ghetto-soldier-2.html


Gäst

#21

2015-05-12 04:35

Tycker att det är för jävligt hur det kan anmälas höger o vänster anonymt!! Ta isär familjer förstör dem för livet pga av anmälningar usch för socialen

Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)

2015-05-12 06:56



Gäst

#23

2015-05-12 07:01

Anser ätt det behövs ändras.

Gäst

#24

2015-05-12 07:02

Ett barn har förlorat sin mamma på grund av socialtjänstens partiskhet och inkompetens..
Låter barnet bo hos den som utövar våld mot barnet . Detta har socialtjänsten kännedom om men valt att bortse helt från detta

Gäst

#25

2015-05-12 07:02

Har och är fortfarande utsatt för dessa dårar i gävle kommun. Och då bor jag inte ens i den kommunen längre. Dom har utsett mig till hack kyckling o det får jag visst fortsätta leva med.