Sluta avliva katter med mina skattepengar!

Quoted post

god natt

#1010 stackars katter

2014-03-01 22:05

Vem ska ta hand om alla katterna? Vem ska stå för kastreringen? Kan ju göra som i USA där de får vara ett tag om ingen vill ha katten och betala för kastreringen så avlivas katten eller hunden. Jag har redan 2 katter som ingen ville ha, dom är underbara! Men detta upprop ger jag inget för

Svar


Gäst

#1025 Re: stackars katter

2014-03-03 07:46:39

#1010: god natt - stackars katter

Jag håller med dig.Vem ska ta hand om alla katterna,och vem ska stå för kastreingen? Det är många gånger så att det bara är avlivning som gäller. Jag ger inte heller nånting för detta upprop.

Hittekatter.iFokus.se

#1029 Re: stackars katter

2014-03-03 20:16:35

#1010: god natt - stackars katter

Du har inte satt dig in tillräckligt i situationen när du skriver som du gör. Om dina och mina skattepengar används på ett bättre sätt så kan betydligt flera katter räddas än vad som idag är fallet. Mer resurser skulle kunna läggas på kasteringskampanjer och förhindra att hemlösa katter föds. Nu finns det dem som tjänar pengar på att hanteringen går till som den gör. Som inte bryr sig om katternas väl och ve utan bara gillar pengarna du tjänar på det. Oavsett om du bryr dig om katterna eller inte antar jag att du bryr dig om hur dina skattemedel används? Sedan kan du väl inte ha något emot att den som vill och kan tar hand om hemlösa katter? Katter som idag avlivas även fast det finns väntande hem till dem.




Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...