STOPPA SD-FORUM PÅ SVT

Quoted post

Norberg

#23 Missar målet, tyvärr

2014-01-07 08:27

Ett lovvärt initiativ, men jag hittar några felaktigheter som gör att jag inte kan skriva under. Det som det handlar om, som Researchgruppen grävt fram, är inte att de som skriver debattartiklarna är kopplade till Avpixlat, utan det är kommentatorerna det handlar om. Detta har man kunnat få fram eftersom både Avpixlat och SVT Debatt använder sig av systemet Disqus i kommentarsfunktionen. Att "minst hälften av debattinläggen härrör från debattörer som också skriver på den ökända (rasistisk, främlingsfientlig och högerextrem) bloggen Avpixlat" stämmer alltså inte. Tack och lov...

Svar

Siv Adermalm
Ansvarig för denna petition

#38 Re: Missar målet, tyvärr

2014-01-07 13:00:02

#23: Norberg - Missar målet, tyvärr

Tack Norberg. Du har alldeles rätt och jag har redigerat direkt jag såg din kommentar. Det blir så långa ord "forumdebattskommetarer" osv :-)

Men du har helt rätt och jag ber rent om ursäkt och allas vägnar för SJÄLVA DEBATINLÄGGEN är ofta fina och seriösa på alla sätt. Det är kommentarsfältet som det är problem med! Jättetack för ditt inlägg. Jag hoppas du återkommer och att jag/vi lyckas formulera oss korrekt till nästa gång?

Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)

2014-01-20 18:51:58


Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)

2014-01-26 10:07:37