STOPPA NEDRUSTNINGEN I VÅRDEN I VÄSTERNORRLAND OCH SVERIGE

Quoted post


Gäst

#1

2013-11-11 14:13

Inte mycket vi sjuka får för all skatt vi betalt in alla friska år vi haft, men nu när vi är sjuka ja då ska vi minsann straffas & få veta vad Reinfeldt/Borg anser om oss.. Visste inte att, som Borg uttryckte sig, jag blir frisk av att leva under existensminimum?! Jag som trodde att stress & svält var sådant som påverkar en sjuk människa negativt - Tänk vad korkad jag måste vara! /Mvh en kronisk sjuk fullständigt handikappad mig som får noll hjälp, stöd eller pengar

Svar

Andreas Menzel

#2 Re:

2013-11-11 14:41:22

#1: -

Därföt råder jag dig att skriva under mitt uypprop som jag plaberar att skicka via e-post till såväl Landstinget i Västernorrland Pär Wahlberg och Socialmionister Göran Hägglund

Andreas Menzel

#6 Re:

2013-11-28 20:24:05

#1: -

För att detta upprop skall uppnå sitt syfte ber jag alla som värnar om en tillgängligg vård på lika villkor i hela Sverige att skriva på detta angelägna upprop som angår oss alla boende i Sverige


Gäst

#39 Re:

2014-07-29 07:07:33

#1: -

Hej !

Ja så har det sett ut i vårat samhälle sedan många år,alltså redan under den rödgröna röran, som påbörjat nedrustningen o vården , tyvärr fortsätter detta med den nya majoritetetn i såväl Landsting som Riksdag och Regering

Andreas Menzel
Ansvarig för denna petition

#60 Re:

2015-06-09 15:00:38

#1: -  

 Jo då.

Vi är ca 9 miljoner innevånare i Sverige, av dessa har de flesta datorer och e-post, de flesta kan läsa och skriva, man kan även dela uppropet vidare.,. Ja det finns en hgel del att göra för att visa att detta tollererar vi inte

Andreas Menzel
Ansvarig för denna petition

#127 Re:

2015-09-29 15:00:27

#1: -  

Svar till  Inte mycket vi sjuka kan göra.

Ja så kan det kännas, men som föresåpråkare för en fungerande vård kan jag i viss mån hålla med dig, men vi får inte ge våra maktjhavare vatten på kvarn genom att ge upp, utan vi måste i stllet visa atrt vi finns och vet vad vi vill, våra beslutsfattare och naktthavare väljs vart fjärde år av oss medborgare och skall företräda oss i för oss mjedborgare viktiga frågor så som just en fungerande vård omsorg och skola

 

Andreas Menzel
Ansvarig för denna petition

#134 Re:

2015-09-29 15:21:20

#1: -  

 Jag har visserligen inte hört det uttalande som du nämner, men det låter knepigt, ochj jag hålelr  fullt och fast med dig