Folkomröstning om invandring

Quoted post

Anna Nin

#156 Gilla läget!

2013-04-17 17:02

Det är kört för er, småskurna nationalister! Det är snart bara Nordkorea som inte är mångnationellt och multikulturellt. Även om du far till Säffle hittar du svarta kvinnor som går runt i vackra afrikanska tyger. Ni kommer att stånga pannan blodig utan att få som ni vill. Sverige är blandat, kommer att bli än mer blandat. Och jag gillar det!

Svar


Gäst

#160 Re: Gilla läget!

2013-04-19 11:28:31

#156: Anna Nin - Gilla läget!

Det handlar inte om mångkulltur och att utesluta människor från andra länder. Det handlar om mass invandring som vi inte har råd med som det serut i dag. Kommunerna går på knäna. det är inte flycktingarnas fel, men politikerna kan inte låta invandringen kosta stora summor och sen får vi lägga ner våran tryghet.

 

Välkommen till verkligheten

#162 Re: Gilla läget!

2013-04-19 12:05:54

#156: Anna Nin - Gilla läget!

Du är allt bra patetisk "Anna Nin" - Om det nu är så bra, varför har de då inte det samma i sina egna hemländer? Just det, för att det inte är så bra. Mitt råd är att du själv flyttar dit på prov ett tag, så får vi se vad du tycker sedan, jag skickar en blomma till begravningen av vad du tror nu och det du får uppleva då. Jag slår vad om att din "verklighet" av "blandat" du får se och utsättas för, får sig en rejäl törn av det. Värre rasism och förtryck av det du värnar så högt i deras länder finns inte i dina vildaste drömmar, och du klagar på att Svenskar vill värna sig mot det? Och som sagt, efter några våldtäkter, lite syra i ansiktet, stympning och lite piskrapp, kanske till och med stening  - Så är det väl bara att "gilla läget" för dig, inte sant?