Stoppa de gigantiska stödpaketen – vi har inte råd!


Gäst

/ #29

2020-10-06 13:26

Det är kav lugnt om EU-paketet medan tiden rinner iväg. Regeringen på väg at defilera i mål med sitt mest folkföraktande projekt hittills. Jag har varit i kontakt med flera prominenta motståndare, och bett dem ställa upp i intervju i Exakt24. Men än så länge tror de tydligen att det är smartare att försöka övertala sina lika prominenta vänner, om att byta fot. Det är en baklängesstrategi jag redan nu kan säga inte kommer fungera. För att få andra att ställa upp måste man själv ta det avgörande steget och visa hur viktigt man tycker att det här är. Alla vet att det innebär en risk att sticka ut hakan. Alla vet att man riskerar etablissemangets hat. Om du inte själv väljer att bränna dina skepp, så sänder du signaler till dina vänner som säger: stå kvar du också, viktigare att skydda sin egen stjärt än att stå upp för helheten. Ni som vet någon som just nu står och vacklar. Sätt press på dem! Se till att de sätter sig i min studio på Exakt24. Anmäl intresse till min mail nedan. Vi behöver få fart på opinionen nu. Ett känt namn betyder mycket, ett par till, sen kan snöbollen vara igång. Utan en början kommer vi dock ingenstans alls. Magnus Stenlund magnus.stenlund@slottsan.se



Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...