Stoppa flyktingmottagandet i Sverige och upprätta gränsskydd!

Gäst

/ #299

2015-11-17 20:32

Vi måste självklart agera. Ungdomar som pluggat klart finns ej jobb till alla. Bostäder är brist. De finns arbetslösa i alla åldrar fas hit o fas dit. Sjuka står stilla i år för handläggningstiden är lång och handläggare verkar utbrända välfärden kan vi väl inte vara för stolta över då många pensionärer helst kvinnor ej har råd att bo själva( ett kryp in möjligt) dessa kvinnor var ofta hemma o tog hand om barnen. Och dessa pensionärer har varit med o gett vårt samhälle idag. Jag skäms. Vad skedde med schengenavtalet inom EU vid flyktinanstormningen. Skulle de vara öppna gränser även för dem? Vi har grekland ekonomisk kris med stora lån. Jag själv hamnade av skador i myndighet labyrinten som slutade med ren ekonomisk katastrof. Så ska man se på då några halkar in och ska ha pengar till sin familj o släkt innan de åker tillbaka som de så fint sade i tv som svar till reportern, varför åker ni ej hem? Jag trodde ett sådant svar skulle inehålla .. vi räds kriget.. Nä något luktar skunk o mkt mer finns o skriva men texten blev nog lång. Tack för mig om ni orkat läsa.