FRISK KVINNA TILL PSYKIATRISK VÅRD? STOPPA DETTA GROVA ÖVERGREPP!


Gäst

/ #6

2015-05-26 09:15

Jag är en av dem som blivit totalt överkörd för att jag tog min lille son i försvar då han var inlagd på sjukhuset och blev sexuellt utnyttjad av manlig vårdare där. Kliniken förstod att det skett och försökte tvinga mig ta tillbaks polisanmälan, de sa att de inte kan skämmas för detta och ska skicka oss till olika ställen. Så blev det. Jag tog aldrig tillbaks anmälan och 9 myndighetspersonen slet ut oss från bostaden, mig gjorde de medvetslös och min lille son skulle titta på vilken värdelös mor han har. Idag är mina barn vuxna men de har ångestatacker i vissa situationer och trauman som dyker upp, den ena har fått en "amputation" Jag har aldrig sett mina levnadsglada barn så ledsna och förstörda som de gjorde oss till. Barnen delades och fick resa runt i olika delar av Sverige och den ena fick bo i husvagn för jourfamiljen bodde så. Än i dag kan hon inte gå in i husvagnar. Tack o lov så har mina barn när de var i 18-20 års åldern pratat och skällt ut Chefer på soc och länsstyrelse och politiker tills de bett och vädjat om att de ska gå därifrån. Jag är glad att de på eget initiativ var och en för sig själv bestämde sig för att säga sitt till kommunen.
Skulle jag göra något för alla som råkat orättvist ut så är det att samla ihop så många som möjligt att göra uppror framför socialen, länssyrelse, och andra myndiheter i varje stad i Sverige.