Förbjud tiggeri nu

Arg invånare

/ #4 Sluta ge tiggare pengar

2015-03-29 12:22

Jag är innerligt trött och fruktansvärt irriterad av att se alla dessa tiggare utanför i stort sett alla slags butiker. Jag har aldrig gett dom pengar och kommer aldrig att göra det heller. Ska man behöva sluta gå till dessa affärer innan någon butiksinnehavare vågar att avhysa en tiggare? Saken är den att skulle ägaren till butiken göra det så finns det alltid människor som kommer att anmäla ägaren oavsett om han äger sin butik eller inte. Sen säger många att det INTE är organiserat tiggeri. Men det är det visst. Jag har bevis på detta. Jag var och skulle handla i en Ica butik och såg en skåpbil som släppte av en kvinna som sedan satte sig vid affären och sen åkte denna bil och parkerade lite längre bort och stod där en bra stund. Ibland ser man fina och dyra bilar som gör på samma sätt.

Tiggarna sitter ju även med dyra mobiltelefoner,sitter och röker...är dom fattiga då?

Hjälp dessa människor i sitt hemland. Sverige måste byggas upp igen och hjälpa sitt eget folk först. Vi kan inte blunda för detta längre!!!

 

 




Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...