Stoppa sköldkörtelskandalen


Gäst

/ #19

2014-01-05 11:11

Hej!
Jag har känt mig jobbig i sex år men slutat beklaga mig bland släktingar men jag tycker synd om mina närmaste anhöriga som ständigt får höra hur det är, men att ständigt ha värk i kroppen och att inte ge upp och hela tiden söka för detta och man skickas runt ibland blir man orolig för att de ska tro att det är något psykologiskt men jag är en glad och positiv människa och har inga sociala problem för övrigt och vill mycket men kroppen sätter stopp. Just nu behandlas jag för gikt och om inte den medicinen hjälper mot min värk så skall läkaren gå vidare sade denna själv då hoppas jag få något annat än bara lewaxin och giktmedicin. Jag känner att kroppen har tagit mycket stryk och man går på sparlåga för att orka och det är svårt att orka med vardagen och jobb. Det är mycket som man får avstå sådant sådant som var självklart förut saker som man skulle velat vara med på. Bra att ni kämpar för denna sjukdom vill gärna vara med och bidra med min historia för att också hjälpa andra. Tack för att ni orkar.

Mvh Pia