Stoppa försäkringkassans makt över läkarna!

Nalle Phu

/ #47 Ämne

2013-06-24 09:37

Skriv en kommentar.. Skönt att inte alla blivit hjärntvättade av högerpropagandan lögnerna om att sjukskrivna fejkar sjukdom så att de inte kan få ta del av sin redan inbetalda sjukFÖRSÄKRING. Idag blir många av de som blivit bestulna tvingade att överleva på ALLMOSOR och socialBIDRAG??? Idag är det inte kriminellt att ta ifrån de redan fattiga och utslagna idag har man legaliserat slavhandel och dagens hjältar är de som har subventionerad billig arbetskraft som städar deras hem och passar deras barn. 189 miljarder försvann från våra försäkringspengar samtidigt som jobbskatteavdraget infördes? I min värld är det ren stöld! Hur kan man ens kalla sig människa om man tycker att det är Okej med det hemska som händer här just nu mitt framför våra ögon? Tänk att människans dumhet övergår ens förstånd! Jag är oerhört tacksam att jag inte ännu är utlämnad till en tjänsteman på försäkringskassan att fatta beslut över mitt frisktillstånd/sjuktillstånd i dagens kalla Sverige! Utveckling är väl när något blir bättre eller? Eller är det när girigheten vann över det mänskliga? Jag vet iallafall hur jag önskar ha det i min verklighet!