Bevara Yles svenska nyheter - Bevara public service!

Jari Suominen
Turku

/ #1 Rundradion

2007-12-03 03:50

är i kriset.Inte bara svenska nyhettsredaktion mem hela firman.Tror du mig eller inte är mycket viktigt på den här saken.Hela folket måste vakta över sitt eget nytta!Inte bara någon grupp som finlandssvenskarna.Snart är helan median sentraliserat som i Italien, Amerika eller Ryssland!Minoriteterna försvinner och deras kultur med dom.
Jag har grundats två adresser för att kämpa mot den här privatisering för en rövare kallats globalkapitalismen, 'Perustetaan hyvinvointiyhdistys' och 'Kansan omaisuuden ja kulttuurin ryöstämistä vastaan'.
Anteeksi huono ruotsin kieleni.Jälleen ajetaan alas yhden ryhmän, suomenruotsalaisten, etuja.Tämä ei ole ihme globaalikapitalismissa jossa erityisryhmät ja pienkulttuurit tuhoutuvat yhdenmukaistumisen paineessa.Koko Yle ja sen julkinen palvelu oon vaarassa!Kapitalismi ei sääli pieniä ja heikkoja.Siksi meidän itse, jokaisen vähemmistön, on pidettävä huolta omasta edustamme.Sulku Ylen yksityistämiselle on asetettava juuri nyt!
Olen laatinut adressit 'Perustetaan hyvinvointiyhdistys' ja 'Kansan omaisuuden ja ja kulttuurin ryöstämistä vastaan'.