Vårdavtal till Carl-Gustaf Olsson i Hörby
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Vårdavtal till Carl-Gustaf Olsson i Hörby.
|
Monica Ottosson Ansvarig för denna petition |
#12014-10-19 22:55Han är den bäste läkaren i landet! |
|
| |
|
Gäst |
#22014-10-20 21:55Vi måste ha en bra kontakt med vår sjukdom //Ewa Hultin |
|
| |
|
Gäst |
#32014-10-21 08:28Alla kunniga läkare som står på patientens sida är värdefulla. |
|
| |
|
Monica Ottosson |
#4 Hoppas ni delar och lägger i er status2014-11-13 14:27Tycker det går trögt. Nu måste ni visa hur mycket ni älskar denne läkaren. |
|
| |
|
Susanne Hässleholm |
#52014-11-14 17:32Hade det inte varit för denne fine människa och läkare hade jag varit fortsatt sjuk och till sist sängliggande. Han är bara bäst!! |
|
| |
|
Gäst |
#62015-01-19 16:56Låt oss som drabbats få tillgång till en expert som har både kunskap och förståelse för sjukdomen! |
|
| |
|
Pia Kävlinge Gäst |
#72015-02-04 21:03En läkare med enorm kompetens och det är en skam att den kunskapen inte tas tillvara. Utan honom är det många som inte hade levt idag! Lyssna på oss som är patienter! |
|
| |
|
Gäst |
#82015-05-12 19:38C-G Olsson är en mycket kompetent och kunnig läkare. |
|
| |
|
Susanne, Kävlinge |
#92015-09-02 20:14Mycket noggrann, kompetent o trevlig läkare- Äntligen en läkare som KAN sköldkörtelproblematik!;) Vågar inte tänka på vad som hänt annars efter flera år av okunniga läkare o ignorans! |
|
| |
|
Gäst |
#102015-10-20 06:48Hans kunskap och erfarenhet är ovärderlig för oss sköldkörtelsjuka. Han har räddat mitt liv efter många års sökande efter hjälp i sjukvården där ingen ville hjälpa. |
|
| |
|
Gäst |
#11 Håller inte med2016-02-26 15:55Hans agerande har försatt flera människor på sjukhus! |
|
| |
|
Gäst |
#12 Håller inte Heller med2017-03-15 15:35Han har förstört mitt liv. |
|
| |
|
Daniel |
#13 Re: Håller inte Heller med2017-08-02 16:54Hej, Har också blivit behandlad, dock fått reda på att av annan läkare att min dos är för hög, tok för hög. Har gått över till annan men mår som dåligt, blivit dålig som in i. Vad har hänt med dig?? Vill gärna komma i kontakt med dig. Hittade detta forum av en slump, får gärna höra av dig om du kan o vill. här epost 0431@telia.com |
|
| |
|
maja |
#142017-11-07 09:57Utan denna läkare hade jag inte levt idag kan jag säga varesej pga proppbildning eller sköldkörtel
|
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.