STOPPA NEDRUSTNINGEN I VÅRDEN I VÄSTERNORRLAND OCH SVERIGE
Kontakta namninsamlingens skapare
Re:
Ja det vill även jag och många med mig , så fotrtsättaatt sprida uppropet
Re:
Med Landstingets filosofi kommer vare sig Västernorrland eller Sverige i övrigt att någonsin få en likvärdig vård, detta befrepp är totalt okänt föör Landstinget
Re: Lägg ner
Sundsvalls Sjukhus är för stort och saknar erforderlihga reesurser för att uitgära Länssjukhus, därför är det ytterst vuiktigt att så snabbt så mäjligt stoppa nedrustningen i våtden. Dewssutom är nedrustningen olaglig eftersom det saknas såväl konsekvensbeskrivning som kostnadsanalys, och eftersom det handlar om skattemedel så är detta ett absolut måste
All nedrustning i vården är oförsvarbar oavsett var den äger rum
Vi har ju inte ens en läkarstation värt namnet i Kramfors.
Jag har själv dåliga erfarenheter av Sollefteå sjukhus. Blev hemskickad med diagnosen "sura uppstötningar" när jag i själva verket hade hjärtinfarkt. Men anledningen till min påskrift är att det måste vara bättre än att inte ha något sjukhus alls inom någorlunda vettigt avstånd från människorna i den regionen.
Re:
Ja Släng ut Landstingsdiriktören och Margareta Röden till att börja med i Västernorrland ochg många fler diritörer och småpovar i Landstinget skall bort Ja Lägg ned gela Lamdstinhgt en koloss på lerfötter
Och Sollefteå sjukhus är mkt bra både kompetens och mkt god service.
Re:
Härnösands Sjukhus utnämndes en gång i tiden till att ha Sveriges bösta medicinklinik, men det var något som inte Landstinget brydde sig om fruktansvärt sorgligt
Vi måste få tillgång till sjukhus vi också utan att åka flera mil för att få vård... Lägg ner Landstinget med dess högavlönade personer, gör alla sjukhus statliga... Punkt slut
Re:
Ja visst skriv då på uppropet omedelbart och sprid bland alla du känner
Re:
| This discussion has been closed. |
Re: Re: Uppropet Stopa nedrustningen i vården
#14: - Re: Uppropet Stopa nedrustningen i vården
Skriv på uppropet och sprid det i ställe bland alla du känner