Stoppa utvisningarna av afghanska ungdomar!

Stoppa utvisningarna av afghanska ungdomar! / Uppdateringar / Olämpliga titlar tas bort / Kommentarer

Gäst

2016-10-24 09:56

Hej, Gäller det mig? Jag brukar skriva Reverend, engelska för den som är prästvigd. Jobbar ff som sådan uppe Borlänge. Kunde inte delta i lördags, eftersom jag hade en begravning. I september förra året var jag på Lesbos, när det var som mest kaotiskt. Var tillbaka i år också, när allt är annorlunda och inga flyktingar kommer därifrån. Engagerad i Pikpa lägret, där jag o min organisation är partners.
Här var jag engagerad i ett evakueringsboende och vi har via kyrkan språkkafe på ett Asylboende.
Med vänlig hälsning, Inger Styrbjörn

Gäst

2016-10-24 10:25

Sjukpensionerad

Gäst

2016-11-08 22:22

Vad menar ni med "olämpliga titlar" ??? Vilka är de?
Ge exempel! Jag tycker det låter underligt.
Carina Björnson, Malmö

Gäst

2026-01-30 12:48

Jag är väldigt tacksam för att jag delar dessa fantastiska vittnesmål med er. Det bästa som någonsin hänt i mitt liv är hur jag vann på lotto. Jag är en kvinna som tror att jag en dag kommer att vinna på lotto. Till slut gick mina drömmar i uppfyllelse när jag mejlade Dr. WEALTHY och berättade för honom att jag behövde lottonumren. Jag har gått långt och spenderat pengar på lotter bara för att se till att jag vinner. Men jag visste inte att det var så lätt att vinna förrän den dagen jag träffade trollkarlen online som så många har pratat om att han är väldigt bra på att kasta lottoformler, så jag bestämde mig för att prova. Jag kontaktade den här mannen och han gjorde en trollformel och han gav mig de vinnande lottonumren. Men tro mig, när dragningarna var ute var jag bland vinnarna. Jag vann 2 100 000 miljoner dollar. Dr. WEALTHY, du är verkligen bäst, med den här mannen kan man vinna miljoner pengar genom lotto. Jag är så glad att jag träffade den här mannen, jag kommer för alltid att vara tacksam mot dig. Maila honom för dina egna vinnande lotterinummer [ wealthylovespell@ gmail. com ELLER WhatsApp +2348105150446

Betald annonsering

Skrivunder.com kommer att marknadsföra denna namninsamling till 3000 personer.

Läs mer...