Stoppa kronofogden från att ta sällskapsdjuren!
Kontakta namninsamlingens skapare
Ekonomin först.
Re: Re:
Denna Carina Green har jag varit i kontakt med tidigare - helt vidrig knubbig liten mindervärdskomplex kvinna som hittat sin plats i en myndighet för att kunna få utlopp för sina egna frustrationer - fyyyy f**!
Re: Ärendet!
heyye denne her opslag skulle du ligge ud over alt .. even sikke den på eng til olika lande med låt alle se hur och hvordan dette forgår .. det er over makt tyvrig af folks aktiver . hör sig bare inte til i et Eu land som Sv .. fy fanen
Re: jaa så så er alle sådan ud i från dit udsavn
fy fanen sikke en indstillining att have . kan höre att du er i ledtogt med myndigehden selv och djur for dig inte har nogen alls privoitet . djur har fölser och er kanon nemme at placere ud . men vi ser inte deres tanke deres savn og det er jo bare djur .. så vem fanden bryder sig om det .. andet dom som elsker deres liv , och inte har gjort fejl . men oxå disse bliver groft mishandler af system .. http://forystablogg.wordpress.com/2014/01/28/djurforbud/
KOF ÄR TOTALT SJUKA I HUVUDET
fort gå fy f_n. NU STOPPAR VI DETTA FY SKÄMS. NI SKULLE BARA VÅGA FÖRSÖKA TA MIN ÄLSKLING. DÅ VET JAG VAD JAG GÖR.
Kronofogdens roll i svenska samhället bör utredas-dom gör hur dom vill med statens goda minne-Kronofogden ligger bakom otroligt många tragedier-omöjliga att tala med-bemyndigade med byråkratiskt känslokallt beteende-kronofogdarna är oftast riktiga svin som intimt samarbetar med skatteverket och dom här sviniga inkassobolagen med sina ockerräntor-alla ligger dom i samma säng om nätterna och jolmar sig
Fogden sålde mitt hus-med löfte om att det skulle säljas åtminstonde till marknadsvärdet
Det gick för 80.000-ingen köpte på första aktionen-därför så dumpade dom det på andra-marknadsvärde 400.000-fy fan säger jag bara-helt klart en kriminell handlig-såna här svin har ingen plats i ett mänskligt samhälle
En sak bör man komma ihåg:Kronofogden är statens förlängda arm-och hur fan kan dom hitta folk som vill bli fogdar-jo det är lätt att hitta svin-man följer bara STANKEN
Och att dom även nu ger sig på djuren är ju ett moraliskt nytt lågvattenmärke som definitvt bör stoppas-mycket bra upprop detta-vi måste värna om djurens liv-skydda dom från dom som är helt utan moral-vem fan ger sig på oskyldiga djur-äventyrar deras framtid-dom är ju här för att vara våra bästa vänner i nöd och onöd-dom begär endast lite kärlek tillbaka
Actioner bör inledas där man står i en ring runt dessa förvarslösa djur-ju mer folk desto bättre-kronofogdar är ljusskygga individer som hatar offentlighetens ljus-alltid likadant med statens hantlangare-visas deras smutsiga byk upp i offentlighetens ljus så drar dom ofta fegt öronen till sig-mod kommer alltid att vinna över feghet- som är designad moraliska orättvisor
| This discussion has been closed. |