Sluta avliva katter med mina skattepengar!
Kontakta namninsamlingens skapare
Tog hand om vildkatter.
Jag och min kompis fångade fyra vildkatter och fick höra av kattjouren att det var deras katter och att dom inte gick och ha i ett vanligt hem och skulle avlivas. Dom hade dock misslyckats med att fånga dem.
Jag som tog hand om två av dem såg till att dom fick två nya vänner i mina andra katter. Efter en karantän i två månader avskillda med en glasdörr mellan dem.
Nu efter tre år är vildkatterna precis som mina andra katter och vi har ett fint liv tillsammans :-) <3
Så sorligt.. Har själv en 2årig kisse.
Katter har samma värde som människan.sluta avliva i onödan
Katter har samma värde som människan och har rätt att få ett värdigt liv .sluta avliva i onödan
Re: Kan inte dela...
#1291: LiMa79 - Kan inte dela...
Uppe i övre kanten finner du facebooks logga F följt av texten "Dela på Facebook".
Där delar du namninsamlingen!
Mord med mina pengar borde va avdragsgillt!
Min katt hade vart dödsdömd om han hittats av myndigheterna. En skyggis som blev min bästa vän i många, många år! Nej, fy sjutton, förmynderi och överförmynderi av sånt här slag med hjälp av mina pengar, jag vägrar! Ska göra avdrag i deklarationen för detta! Måste bara komma på hur mycket av våra pengar som går till såna här hemskheter, någon som vet? Har jag tur så går det igenom och om många gör så och får igenom sina avdrag, så kanske DEN signalen kan få nån verkan i alla fall?
Skärp lagarna så de människor som inte steriliserar/kastrerar sina utekatter för böter/djurförbud. Sluta att sopa problemet under mattan med att avliva katterna, gå till roten av problemet o lös det en gång för alla!
Allt detta är helt sjukt. Katter har ett liv som dom har rätt att leva!
| This discussion has been closed. |