STOPPA NEDRUSTNINGEN I VÅRDEN I VÄSTERNORRLAND OCH SVERIGE
Kontakta namninsamlingens skapare
Re:
Har u skrvit på yppropet till våra beslutsfattare i Landsting Riksdag och Regering?
Re:
Re:
Skriv på och dela bland alla du känenr och uppmana dem att skria på. för nu blir läget skarpare och skarpare. Inom kort väntas nästa fas med nedläggningsbesked från Landstinget, och därför är det viktigt att vivisar att vi är många som inte tollererar Landstingets nedrustning i vården En nedrustning som drabbar oss som medborgare och patienter och vårdpersonalen, och därför är det viktigt och bråttomt att skeiva på detta upprop för att visa att vi är många som intye tollererar Landstngets ständiga nedrustning i vården.
Re:
Ja. Det har jag tyckt hela tiden. Hade vi haft alla alltså även Härnösands sjukhus kvar hade inget jaos rått i vården. I dag sorterar man vem och i vilken turordning vi skall få vård., och för detta betalar vi skatt . Grymt .
Re: Re:
Ja. Det har jag tyckt hela tiden. Hade vi haft alla alltså även Härnösands sjukhus kvar hade inget kaos rått i vården. I dag sorterar man vem och i vilken turordning vi skall få vård., och för detta betalar vi skatt . Grymt .
DET GÅR INTE ATT LITA PÅ S & V, efter detta storbråk.
Dags att separera Ångermanland från Medelpad.
Re:
Du gör en stor insats om du skriver på och delar etanupprop bland alal du känner
Re:
Rädda vården Stoppa nedrustningen Lägg ner Landstinget ochg skriv på detta uprop
Re:
Lägg ner andstonget och satsa påen fungerande vård i Sverige och Västernorrland
Re:
Det har de aldrig kunnat för då hade det inte vbarit sådant kaos i vården som det är nu
| This discussion has been closed. |
Re:
#25: -
Detta var rörande och samtidigt sanna rader .
Samma upplevelese har jag av rehabmedicin i Härnösand efter en trafikolycka
Skicka dem till Landstinget i Västernorrland
Landstingsrådet Erik Lövgren. De måste få höra all sanning